Anonym (jag med) skrev 2013-12-18 04:39:16 följande:
Har liknande som TS. Började i lördags när jag skulle gå och lägga mig då jag fick riktigt ont i magen. Tänkte det skulle bli bättre om jag ont något men magvärken släppte ej.
Vaknade tidigt på söndagen och förrutom magvärk hade jag även illamående. Levde på fil hela dagen. På måndagen testade jag att äta riktigt mat fast jag fortfarande hade magvärk och var illamående men fick då diarré så fortsatte med fil.
Hade huvudvärk med och otroligt trött. På kvällen lättade illamåendet och försvann helt då jag testade att äta mat på kvällen men de magonda var kvar.
Igår kom illamåendet tillbaka och hade även feber. Testade att äta igen men var tvungen att gå på toaletten 3 gånger efter inom 1 timme men de magonda lättade.
Vaknade nyss fortfarande feber och huvudvärk samt lite ont i magen och smått illamående!!
Hade så här för ca 5 år sen (sällan magsjuk) och då tog det 5 dagar innan det bröt ut i en rejäl magsjuka,
Är fortfarande inte pigg. Diarréerna har blivit bättre men jag har jätteont i huvudet och är väldigt svag. Har ont i lederna och har fortfarande väldigt ont i magen och ryggen. Har plågat mig och varit uppe nu i ett par dagar men jag får inte tillbaka några krafter. Imorgon ska jag jobba igen är meningen men det vete sjutton hur jag ska klara. Usch det här blev ingen bra start på julen......