• evaanderzzon

SOLSIDAN: Vart tog Oves barn vägen!?

Har inte följt SOLSIDAN så väl, men minns att Ove drog barnvagn i typ första säsongen(?). Vart tog barnet vägen? Mirella eller vad hon hette? Tog soc barnet? Har som sagt inte följt SOLSIDAN så väl, fast de avsnitt jag sett så har alltid Ove och hans fru varit utan barn. KAN NÅN BERÄTTA VAD SOM HÄNT!? Måste vara premiummedlem på TV4-play för att se tidigare avsnitt.

• Svar på tråden SOLSIDAN: Vart tog Oves barn vägen!?
  • Anonym (tja)

De har barnet kvar, men hon har inte varit med på ett tag. Men jag har sett henne denna säsongen. De försöker få fler, men tydligen är det fel på krutet i bössan, alternativt någon äggröra...som de själva uttryckte det :).

• Anonym (tja)

Marielle, om jag inte minns fel.

• Griseknoen35

Solsidan ska inte vara lika fokuserat på Ove som tidigare, dom tonar ber hans roll så det är nog därför dottern knappt är med.

• Anonym (tja)
    Griseknoen35 skrev 2013-12-16 23:10:26 följande:
    Solsidan ska inte vara lika fokuserat på Ove som tidigare, dom tonar ber hans roll så det är nog därför dottern knappt är med.
    Känns rätt bra. Ove börjar bli lite sliten. Hur kul är det att ha skoskav liksom. Känns nästan som karikatyrer på sig själva nu, han och hans fru.
  • evaanderzzon

Okej, så hon har inte lika stor roll i serien bara? Såg ett avsnitt när de hade ... vad de nu heter (Mia och Felix) - deras barn (i serien då, givetvis) i famnen och gullade med det och la ut bild på Facebook. Tänkte då att jag missat väldigt mycket - förstod inte alls varför de höll på med deras barn och kallade det för sitt osv. Då tänkte jag att antingen så hade deras barn dött, eller blivit omhändertaget.

• Anonym (tja)
    evaanderzzon skrev 2013-12-16 23:13:18 följande:
    Okej, så hon har inte lika stor roll i serien bara? Såg ett avsnitt när de hade ... vad de nu heter (Mia och Felix) - deras barn (i serien då, givetvis) i famnen och gullade med det och la ut bild på Facebook. Tänkte då att jag missat väldigt mycket - förstod inte alls varför de höll på med deras barn och kallade det för sitt osv. Då tänkte jag att antingen så hade deras barn dött, eller blivit omhändertaget.
    Nej, de gullade lite extra pga att de försöker få till en tvåa men inte lyckas så väl. Då blev mias och felix lilla bebis (som Ove förlöste) deras gulleobjekt ett tag. Ove ska ju bli gudfar till sonen också.
  • evaanderzzon

Kanske ska bli premiummedlem iaf. Fick de tidigare säsongerna i julklapp förra året. Ska kolla igenom de nu när jag ändå är förkyld, och sedan köpa premium på TV4play. Jag gillar ju serien. Har bara inte haft tid att följa den förut.

• Anonym (tja)
    evaanderzzon skrev 2013-12-16 23:21:06 följande:
    Kanske ska bli premiummedlem iaf. Fick de tidigare säsongerna i julklapp förra året. Ska kolla igenom de nu när jag ändå är förkyld, och sedan köpa premium på TV4play. Jag gillar ju serien. Har bara inte haft tid att följa den förut.
    Men man kan väl testa en månad gratis eller nåt?
  • evaanderzzon
    Anonym (tja) skrev 2013-12-16 23:23:26 följande:
    Men man kan väl testa en månad gratis eller nåt?

Aha, det visste jag inte! Ska undersöka den saken (snål som man är). Tack för tipset! :)
  • Anonym (tja)
    evaanderzzon skrev 2013-12-16 23:32:06 följande:

Aha, det visste jag inte! Ska undersöka den saken (snål som man är). Tack för tipset! :)

Jag menar det :). Så du inte köper grisen i säcken! Skrattande
  • evaanderzzon
    Anonym (tja) skrev 2013-12-16 23:34:15 följande:
    Jag menar det :). Så du inte köper grisen i säcken!

Svar på tråden SOLSIDAN: Vart tog Oves barn vägen!?