• vadådå

olika syn på tillfredsställelse?

Hej! Vet inte riktigt hur jag ska börja. Jag är en kvinna som lever ihop med en annan kvinna och jag ska gå direkt på sak känner jag.. haha! Det är så att vi är ganska olika när det kommer till förspelet när det gäller sex. Eller åtmimstonde så tror jag det. Detta slog mig kraftigt idag då det nästa ALLTID händer att, när min flickvän tar initiativ till att vilja ligga så kommer hon och kör ner handen direkt mellan mina ben, innanför mina trosor och börjar pilla på en gång o under tiden så kysser hon mig. När jag tar initiativet så är det mycket kyssar o smek från min sida innan jag går på rödbetan liksom. Idag så slog det mig ; tänk om hon vill ha det så som hon gör det! Hon har aldrig sagt något om "mitt" sätt, men eftersom hon "föredrar" sitt sätt att göra det på (uppenbarligen) så kanske det är så hon vill ha det? Nu till min fråga, är det många tjejer som vill ha det så? Snabbt, tjoff tjoff, pill pill..? Jag funderar på att testa att göra detsamma på henne.. och se hur hennes reaktion blir? Alltså grejen är den att vi har pratat om just det där. Hennes stil "ska vi knulla".. hon vet att jag inte direkt uppskattar det men det är som om hon glömmer bort det? För att hon är van att göra på det sättey i tidigare förhållanden kanske? Eller för att hon rent av vill ha det så själv? Vad tycker ni att jag ska göra? Ska jag våga testa med risk för att få en smäll? Haha!

• Svar på tråden olika syn på tillfredsställelse?
  • Anonym (Krass)

Klart du ska testa! Gillar hon det inte ja du ju alltid använda det emot henne ;))

• Anonym (prova allt)

Hur gick det?  

• Anonym (samma här)

Det där låter EXAKT som mig och min tjej! Hon är ofta alldeles för pang på. Hon har bättrat sig/ ändrat sig lite efter att jag försökt prata om det men hon glömmer också ibland. Min tjej reagerar definitivt bäst på en väldigt direkt strategi. Enligt min erfarenhet så gör man ofta så som man själv vill ha det.

Svar på tråden olika syn på tillfredsställelse?