• Malinn81

    JULKLAPPSLEK Max 100kr endast vuxna leker

    Hej
    Vi ska ha julklappsleken på två julfirande i år. alltså det är 4 st 100kronors paket som ska köpas.

    På ena firandet är godis strängt förbjudet.. Helst ska det vara bra att ha saker

    vi är typ 30år som yngst, de andra får klappar från tomten.. älsta personerna är ca 80 år, fast de flesta är ca50år.

    Funderade på 2st handdukar 30x50cm eller vad de va fast det är ju lite tradigt att få. Tvålpump, filt termomugg fanns det förra året..

    Hjälp tack!

    Hemskt gärna på nätet där jag kan få hem det fraktfritt men det är bara en önskan har möjlighet attköra o köpa med!

  • Svar på tråden JULKLAPPSLEK Max 100kr endast vuxna leker
  • strojes

    Ljus, värmeljus, ljusstakar/värmeljushållare, servietter, 

  • Zoja

    Böcker
    Usb-koppvärmare
    En rolig kopp
    Kalender
    Glasunderlägg
    Whiskeystenar

  • Malinn81

    hittade påslakan + örngott för 50kr är det tråkigt att få två sådana? om man vill går det ju att ha de brevid varandra till dubbelsäng alltså

  • cirkusmusen
    Malinn81 skrev 2013-12-17 16:43:10 följande:
    hittade påslakan + örngott för 50kr är det tråkigt att få två sådana? om man vill går det ju att ha de brevid varandra till dubbelsäng alltså
    Det låter asbra! :D
  • Malinn81

    jotack har varit inne på bluebox o coolstuff där finns ju mycket fint.. men det är så svårt när det ska passa alla kön o åldrar.. 

  • Maria 380

    En gosig pläd för 99 kronor på Rusta. Hittade mina presenter till julklappslek på Clas Ohlson, de har en del finurliga saker till bra pris.

  • Johan70
    Kabanga skrev 2013-12-17 16:56:30 följande:
    Kolla på

    Smartasaker.se
    Coolstuff.se
    Bluebox.se

    Där finns massa roliga små billiga saker som kan vara lite praktiskt och annorlunda.
    Bra länkar!

    Underligt i och för sig att de inte har något Doctor Who-relaterat på en sida som heter bluebox.
  • Malinn81

    en billigare pläd och ljushållare till värmeljus, kanske? hittade bara en ljusblå pläd som kostade 70kr på rea och små ljshållare för 30kr tyckte det passade ihopa men ljusblå pläd gilla jag inte riktigt.. fast sen fanns ljuslyktorna i ett tiotal färger.. svårt att bestämma mig hehe

Svar på tråden JULKLAPPSLEK Max 100kr endast vuxna leker