• Längtan efter ett syskon

hur lång tid tar det efter mf innan symptomen försvinner?

fick missfall i söndags men mår fortfarande väldigt illa. skulle varit i v6+1 idag. blöder fortfarande. blödde som en vanlig mens i söndags. igår mer o sparsamt idag (nästan inget) idag. brukat det vara såhär vid mf? dvs att man kan fortfarande ha illamående kvar el mår jag illa av själva missfallet?

• Svar på tråden hur lång tid tar det efter mf innan symptomen försvinner?
  • Anonym (kj)

Jag hade alla symptom kvar i flera veckor...... samt att jag visade plus på g-test i hela 5 veckor.

• Längtan efter ett syskon
    tattines skrev 2013-12-19 11:22:05 följande:
    Har du varit in till sjukan?

nej o jag blöder lite fortfarande. klarar mig med trosskydd sen några dagar. kommer mest bara vid toabesök. ringde gyn o de tar inte in mig eftersom de ändå inte kan göra nått. så jävla orättvist och jag känner mig både arg ochbledsen. sen läser man alla solskens hustorier om andra som har blödit massa o även mer än mig men ändå haft sin böba kcar. hoppet vacklas upp o ner. det jobbigaste är ovissheten! !!
  • tattines
    Längtan efter ett syskon skrev 2013-12-20 01:37:10 följande:
    nej o jag blöder lite fortfarande. klarar mig med trosskydd sen några dagar. kommer mest bara vid toabesök. ringde gyn o de tar inte in mig eftersom de ändå inte kan göra nått. så jävla orättvist och jag känner mig både arg ochbledsen. sen läser man alla solskens hustorier om andra som har blödit massa o även mer än mig men ändå haft sin böba kcar. hoppet vacklas upp o ner. det jobbigaste är ovissheten! !!

Tänkte att OM du fått mf borde de ju göra en undersökning och se så allt kommit ut. Men de kanske inte trodde du haft mf? Jag gick tyvärr ett i förrgår v 11+5. Jag hoppas verkligen att du slipper.
Svar på tråden hur lång tid tar det efter mf innan symptomen försvinner?