Jag skrev "gått nytt år" - ja kan inte sova nu...
Herregud...nu har jag klantat till det. Jag är medlem i en viss förening för vissa särskilda studenter som studerar juridik. Och så igår blev vi kontaktade av en byrå vilken efterfrågade personal. Eftersom jag såg detta som en stor möjlighet att få in en fot i ett riktigt (och med särskild förtur i och med engagemanget i föreningen) företag. Man skulle vid intresse anmäla intresse till arbetsledaren via mail och skriva lite kort om sig själv och varför man anser sig behörig till tjänsten. Gav man gott intryck skulle man få skicka in cv.
När jag skrev mitt första mail till arbetsledningen på företaget skulle jag som sista hälsning skriva god jul och gott nytt år, men råkade istället skriva "gått nytt år". Kan ni förstå..."gått nytt år"...med "Å". Jösses. Jag vill dö. Mitt livs första och mest viktiga arbetsansökan kommer att kastas i soppor av den arbetsledaren.
Jag kan inte sova...jag har mått dåligt hela dagen verkligen. Jag förstår inte hur jag klantade till det sådär. Jag var så nervös när jag skrev...