• Fjärilslarv

BH- tejp på stora bröst?

Hej!
    Jag vet inte om denna tråd har hamnat rätt, så förlåt om den har hamnat fel.
    Jag har stora bröst (över G-kupa) och undrar om jag kan använda BH-tejp?
    Ja alltså jag vet ju att jag kan använda det, men frågan är om det blir ett bra resultat?
    Gör det ont att ta bort den sen?

• Svar på tråden BH- tejp på stora bröst?
  • BuoBä

Det beror ju lite på hur dina bröst är formade, men jag skulle tro att det är svårt att få till ett ordentligt lyft.

• Duckan

För egen del är det stenkört med tejp, men om du har en bra grund så att säga kan det ju funka. Denna bloggerska använder mycket tejp och lovordar det. Skrolla ner 2-3 inlägg så har ett sånt:
    petra.metromode.se

• M Y L F

Om du tar bh tejp och sårtejp du köper på tex apoteket och tejpar en jäkla massa så fungerar det. Gjorde det massa förr. Men det gör lite ont att ta bort all tejp.

• Fjärilslarv
    M Y L F skrev 2013-12-18 14:49:03 följande:
    Om du tar bh tejp och sårtejp du köper på tex apoteket och tejpar en jäkla massa så fungerar det. Gjorde det massa förr. Men det gör lite ont att ta bort all tejp.
    oj ja det känns ju inte så mysigt :(
  • BuoBä
    M Y L F skrev 2013-12-18 14:49:03 följande:
    För länge sedan såg jag något program där de skulle fota baddräktsmode och använde silvertejp(!). Aj!
  • M Y L F
    BuoBä skrev 2013-12-18 14:54:09 följande:
    För länge sedan såg jag något program där de skulle fota baddräktsmode och använde silvertejp(!). Aj!

Silvertejp? Där går gränsen. Men det fungerar att tejpa brösten, men man ska ju ta tejp som är anpassad för kroppen.
  • Fjärilslarv
    BuoBä skrev 2013-12-18 14:54:09 följande:
    aaaaoooocchhh 
    aj som faan!
    jag tycker det gör ont att dra bort en plåster.
Svar på tråden BH- tejp på stora bröst?