• Anonym (Undrande mor)

Ni som har haft sex med en kollega! Inom vilken sektor jobbar ni inom?

Inom vilken bransch jobbade ni inom nr ni hade sex med en kollega?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ni som har haft sex med en kollega! Inom vilken sektor jobbar ni inom?
  • Anonym (Lärare)

Övrigt: Pedagogik

• Titti91

Har en kompis som låg med en kille på hennes jobb under arbetstid på toaletten! Arbetsplatsen var i en fabrik som gjorde tvål.

• Anonym (Ooops)

Sjuksköterska med brandman på samma station! Fint med jourrum

• Themis
    Titti91 skrev 2013-12-18 20:04:05 följande:
    Har en kompis som låg med en kille på hennes jobb under arbetstid på toaletten! Arbetsplatsen var i en fabrik som gjorde tvål.
    Det låter trist att ha sin arbetstid på toaletten- hur länge jobbade hon därinne? Tomte
    Be a voice, not an echo. /Unknown
  • brakille27

Hej!

Jag hade sex i min lastbil med en annan chaufför på jobbet!  man vart riktigt tänd!

• Anonym (Undrande mor)
    brakille27 skrev 2013-12-18 22:15:58 följande:
    Hej!

Jag hade sex i min lastbil med en annan chaufför på jobbet!  man vart riktigt tänd!
    Är du bög?Flört
  • Anonym (Underbart!)

Har sex med en kollega. Jobbar i servicebranschen.

• brakille27
    Anonym (Undrande mor) skrev 2013-12-18 22:22:04 följande:
    Är du bög?Flört
    Det Var en fin tjej! =)
  • Anonym (Lokaltrafiken)

I vändslingan där antingen spårvagn eller bussar vänder/väntar in tid där ett finns tillgång till toa. Även hänt i fordonen, i trapphus och hemma hemma hos varandra.

• Anonym (Teacher...)

Har inte haft sex med en kollega. Däremot har jag haft sex med en kvinnlig lärarpraktikant på högstadiet, i skolan (samt på många fler ställen). Är själv en tjej. Vi hade ett flera år långt förhållande sedan. I hemlighet dock, hon hade inte "kommit ut". Fast det har hon gjort nu! Nu är vi dock bara vänner och ses lite då och då, då vi är i samma stad.

Svar på tråden Ni som har haft sex med en kollega! Inom vilken sektor jobbar ni inom?