• GrabbarnaOchJag

Illamåendet försvann och kom tillbaka!!?

har mått bra i nästan två veckor nu.. inte kräkts och har kunnat äta helt ok! Men i söndags så vände det och jag mår fortfarande pyton :( 

Kräks mest på morgonen och är sedan supersvag efteråt och känner mig darrig.. måste äta något och sedan försöka somna om för att inte må allt för dåligt. 

Det känns som att magsäcken är orolig nästan.. hade problem med magkatarr i början men det känns bättre.. och de gör inte ont nu, mest bara bullrig och bubblig i övre magen. Har noll aptit! 

Någon annan som mått bra och sen fått tillbaka illamåendet? Detta är mitt tredje barn och jag har inte haft så här förut.. utan då har det gett med sig när det äntligen slutat! 

Är i vecka 16. äter lergigan.

• Svar på tråden Illamåendet försvann och kom tillbaka!!?
  • tikki masala

samma här! Jag mådde pyton fram till vecka 15 sen försvann allt. och nu över julen (Vecka 17) har jag börjat må superpyton igen. hoppas att det ger sig igen...

• supersötasilversara

Samma här. Nu är jag i v29 men jag upplevde att det blev bättre efter v. 16 för att sedan bli sämre ich sedan bättre igen. Det har ju varit BETYDLIGT bättre v.18-29 jmfrt med v.6-16 men det kommer och går lite. Nu de senaste dagarna har jag kräkts, varit svag och darrig och olustig i magen (maten ligger liksom kvar lääääänge i magsäcken och skvalpar). Längtar verkligen tills efter förlossningen då allt brukar kännas bra igen på direkten (detta är min 3dje graviditet)!!

Svar på tråden Illamåendet försvann och kom tillbaka!!?