• fafa

en mycket otålig person.

hej på er alla som går igenom samman sak som jag. jag har försökt att få barn i snart 4 år. två år har jag försökt själv. alltså utan någon hjälp.bara jag å min man. men de senaste 2 år har jag fått hjälp av min läkare. jag fick stå i kö under ett år. sedan oktuber har jag börgat med homonerbehandling. min första försök med ivf var den 2005/12/01. men det blev inget av den första isemination. nu har jag 5 frysta embryo. jag har precis fått ett embryo tillbaka den 2/2/2006.jag är så orolig att inte ska dela sig att bara tanke gör mig galen. är det nånon som känner igen sig? kram från mig. från någon orolig.

• Svar på tråden en mycket otålig person.
  • pemi

Oron hör till dessvärre... Det är frusterande att inte veta, man vill ju så gärna veta NU hur det gått... Att sen hormonerna både ger symtom på kropp och humör gör ju inte saken lättare. Det som fungerar bäst för mej att att vara sysselsatt och inte tänka på det. Och att försöka njuta av att "kanske" vara gravid... Egentligen är det ju ingen idé att oroa sig, man kan ju ändå inte påverka resultatet. Men jag vet att det är lättare sagt än gjort...

kram pemi

Svar på tråden en mycket otålig person.