• Anonym (Förtvivlad Pojkv)

Min tjej luktar så olidligt illa i underlivet och har eksem

Hur skall jag berätta utan att såra? Hon luktar verkligen utan att överdriva rutten fisk! Fattar inte varför hon verkar så ovetande, dessutom har hon exem på dem yttre läpparna men det förstår jag att hon inte kan hjälpa. Men varje gång vi knullar vill hon att jag skall gå ner på slicket och jag tappar helt all lust. Jag kan inte ta henne bakifrån heller för stanken är som ett basebollträ rätt på snoken! Det slaknar sen slut på det roliga! Jag älskar henne men hur skall jag berätta att jag känner avsmak på ett fint sätt utan att hon blir knäckt?

• Svar på tråden Min tjej luktar så olidligt illa i underlivet och har eksem
  • Anonym (Långfingret)

Pulla och slafsa ner fingrarna ordentligt!

Sen råkar du av misstag få upp fingrarna under näsan på henne, reagerar hon inte då så kanske hon är en fisk!

Anonym (Långfingret) skrev 2013-12-20 02:53:02 följande:

Sen råkar du av misstag få upp fingrarna under näsan på henne, reagerar hon inte då så kanske hon är en fisk!
    Men stanken är hemsk.. hon kan inte missa den! Det luktar i hela rummet Kräks jag måste säga till henne men hur?
  • Anonym (svamp?)

Du får gå till apoteket och köpa henne medikament mot svamp i underlivet.. det är en tablett man stoppar upp.. svamp kan lukta som soptipp.. 
    Eksemet kanske hon borde gå till en barnmorska och visa upp.. och även lukten om den inte slutar!

• Milly79

Det låter som bakteriell vaginos. Avhjälps med antibiotika. Ta upp det på ett vänligt och försiktigt sätt, du vill ju hjälpa henne! Se till att hon ringer gyn snarast. Hon ska inte ta medel mot svamp, det gör det värre!

• Anonym (Bocken)

Men du måste väl kunna prata med henne om det.

• Anonym (Tjej 28)

Vaginos låter det som. Du kan väl säga något lite finkänsligt om att du märkt att hennes underliv luktar ovanligt, och att du läst om bakteriell vaginos och att det kan botas.

• Zoja

"Älskling, jag har märkt att du har börjat lukta rätt illa från underlivet, jag tror att det skulle kunna vara svamp eller någon obalans, du borde kolla upp det." Så, klart!

• Anonym (Odören)

Ja du måste säga till... Själv är jag känslig för starks kroppslukter och fattar inte att du klarat att "gå ner" på henne.

Anonym (Odören) skrev 2013-12-20 10:21:06 följande:
    Ja du måste säga till... Själv är jag känslig för starks kroppslukter och fattar inte att du klarat att "gå ner" på henne.
    Jag var ibland tvungen! luktar gammal varig sår! Äckligt som fan!

Igår var hon på fest, tjejen blev packad och hamnade på snehångel med en dude i ett rum, senare fick jag höra från en av hans polare att han backa efter han fått ner handen i trosorna på henne. Hon tänkte gå bakom ryggen på mig men inte ens grabbjäveln hon kroka orkade med stanken.

För mig ett ypperligt tillfälle att dumpa den där surströmingslådan!
  • mepetite
    Anonym (Förtvivlad Pojkv) skrev 2013-12-21 11:25:42 följande:

Igår var hon på fest, tjejen blev packad och hamnade på snehångel med en dude i ett rum, senare fick jag höra från en av hans polare att han backa efter han fått ner handen i trosorna på henne. Hon tänkte gå bakom ryggen på mig men inte ens grabbjäveln hon kroka orkade med stanken.

nu har du ju även ett ypperligt tillfälle att be henne kolla upp odören mellan benen. Jag finner det väldigt märkligt att man som kvinna inte känner doften av odör. Frågan är hur länge hon har gått med detta "problem".
    Fan vad vidrigt, blir min första instinktiva tanke.
  • Anonym (Kräsen)
    Anonym (Förtvivlad Pojkv) skrev 2013-12-21 11:25:42 följande:

Ja, om inte förr så nu. Fattar inte att du stått ut. Har jag träffat en brud som luktar satan där nere, så har jag dumpat henne på en gång, står inte ut med stanken. Bland det vidrigaste som finns!
  • Andriette

Det heter Vaginit, infektion i sidan som börjar lukta av bad och duschvatten samt sekret från ditt kön och spermier som blandas med vaginalsekretet. Hon kan tro att det är du som luktar för hon luktar mest när hon är med dig. Du är den största katalysatorn till lukten. Slidsekretet blir tillsammans med spermie vitt och krämigt som salva. Luktar ruttenfisk eller ägg. Det behandlas med flagyn som är antibiotika. Tyvärr kan det återkomma så det kan vara bra att ha en ask hemma. Det blir en kemisk reaktion när sidans pH ändras och då kommer lukten.

Lycka till

• Anonym (Anonymous)

Har också haft det problemet, en gång var det svamp och en annan gång var det vaginal baktiroloiuis (HAHA stavningen är sådär)

Efter de där incidenterna så har jag ofta varit rädd för att lukta illa mellan benen ändå, så därför brukar jag köra med glidmedel som har en smak, älskar tex denna från Mshop med smultronsmak. www.mshop.se/apotek/glidmedel/smaksatta-glidmedel/invit-smultron Då försvinner oron lite iaf, och min kille gillar det med

Men hennes problem måste nog lösas först innan ni kan börja med sådant, det är ju uppenbart att det är någon form av infektion

• Anonym (Hanna)

Dumpa för att hon hånglar upp en annan är ok men för att ens tjej fått vaginos? Det kan drabba vem som helst, ska man lämna fru med fyra barn för att hon får det också? Man får väl klämma fram att nu luktar du konstigt, du borde gå och kolla upp dej. Hon borde väl känna själv men har kanske dåligt luktsinne? Är man vuxen nog att ha flickvän och ha sex så är man vuxen nog att kunna ta upp saker på ett vänligt omtänksamt sätt.

• Anonym (Hahaha.)
    Anonym (Långfingret) skrev 2013-12-20 02:53:02 följande:

Jag dör av skratt... men nu riktar jag mitt fokus till dig TS. Säg det bara till henne. Vad är det värsta som kan hända?
Svar på tråden Min tjej luktar så olidligt illa i underlivet och har eksem