Trött på att alltid vara den som ställer upp!
Jag bokstavligen fixakr och dona, viker mig ut och in för vänner och även min pojkvän men känner att jag aldrig får något tillbaks..
När jag i somras totalt gick sönder pga olika saker så va mina vänner vid min sida i dramat när det värsta lagt sig(då inte inom mig) då försvann en efter en av dom.. Dom till och med bråkade med mig om att jag mådde dåligt och om det som hände i somras som jag inte kan rå för..
Min pojkvän har under ca 1 år mot psykiskt dåligt, jag har stöttat honom känslomässigt,fysiskt,ekonmiskt, fått tagit mycket skit men nu mår han bättre då han fått rätt medicin..
Innan han fick sin medicin så va allt tuffare än jag trott så jag fick själv ångestdämpade, aldrig mått så sjukt dåligt nånsin det va verkligen hemskt.. Har slutat med dom nu då jag börjat må så mycket bättre..
Jag har ingen att prata med förutom min pojkvän men han skiter typ i mig totalt och blir bara irriterad eller ibland arg.. Min ekonomi är inte så bra pga att jag hjälpt honom men han förstår inte det och lägger ut pengar här och där istället för att betala för sig(han bor hos mig) och börja betala av hans skuld.
Påpekar jag något om pengar så säger han ba jaa du ska få dina jävla pengar..
Jag menar, är väl inte mitt fel att han har skuld hos mig..Jag är den som schysst ställt upp men måste påpeka att jag vill ha dom tillbaks gärna då min ekonomi inte är så bra och ska jag då får höra det där??!
Blir så less på allt och alla.. När jag behöver nån eller så, så får jag antingen mer skit eller inget..