• Anonym (Olivia)

Någon som knullat utomhus vintertid?

Sex utomhus kanske är bättre och skönare på sommaren. Men är det någon provat sex utomhus på vintern?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Någon som knullat utomhus vintertid?
  • NisseC

Sex kan även vara spännande, roligt och kul och då funkar det på vinter också. En gång låg jag naken på ett liggunderlag i snön och hade sex. Det var toppen och inte speciellt kallt faktiskt

• Momalicious

Ja, jag hade sex utomhus på nyårsafton. Inte min smartaste idé. Vi var fulla bägge två och ramlade in i ett hallonbuskage, det var snö och typ 20 minus. Usch. Men man är bara 17 en gång ;)

• Anonym (Ung)

Jag var ung en gång i tiden, he he "länge sedan" och visst knullade man ute i vintertemperaturer eftersom man var ung o kåt ,hi hi. Jomen det rök ur fittan så kallt var det ibland. Men vi hade inte något ställe att gå o knulla.
    Det blev min skinnjacka med fransar på och hon på den och sedan knullade vi i en buske ha ha .

• Anonym (Bustjej)

Brukar knulla in det nya året under himmelen som blinkar o skålar samtidigt in det nya året så hur skönt o mysigt som helst o kick o bästa starten på året :)

• Anonym (Tjej)

Ja, lite oralsex på killen blev det ute i snön en gång.

• Bror Myra

Kanske inte riktigt utomhus, men inte heller riktigt inomhus; jag har haft sex i en snögrotta i fjällen

• Umeåkillen

Jag hade det med min tjejkompis i ett skogsspår i slalombacken när det var 5+ grader ute. Tänk om det hade kommit nån...!!!

Svar på tråden Någon som knullat utomhus vintertid?