• BettyBoop81

    Mammor BF aug/sep - 2014 i Kristianstad

    Efterlyser om det finns trevliga mammor som väntar smått i aug/sep - 14 och bor i Kristianstad?

    hade varit kul om vi fick ihop en liten grupp Glad

  • Svar på tråden Mammor BF aug/sep - 2014 i Kristianstad
  • xBellax

    Jag har BF 7 juli :)


    Li90 skrev 2014-03-04 12:23:27 följande:
    Går gärna med här om jag får. Har bf 11 juli, andra barnet:)

  • BettyBoop81
    Li90 skrev 2014-03-04 12:23:27 följande:
    Går gärna med här om jag får. Har bf 11 juli, andra barnet:)
    Trevligt..välkomna :)

    verkar inte lätt att lokalisera likasinnade kvinnor i vårt tillstånd i närheten Flört

    Skönt för er att slippa gå heeela sommaren som en svullen val..hahah..

    kan väl berätta lite om er?
  • Li90
    BettyBoop81 skrev 2014-03-28 20:04:29 följande:
    Trevligt..välkomna :)

    verkar inte lätt att lokalisera likasinnade kvinnor i vårt tillstånd i närheten 

    Skönt för er att slippa gå heeela sommaren som en svullen val..hahah..

    kan väl berätta lite om er?



    Nä det verkar inte vara helt lätt, har skälv startat en tråd men många av dom har bf inom den närmsta månaden. Kul om vi är några stycken som är ungefär samtidigt:)

    Jag är 23 år, bor i Nöbbelöv väntar mitt andra barn (en flicka) har en pojke sen innan som är 14 månader:) går hemma och e mammaledig med honom och kommer vara hemma hela tiden tills nästa kommer:)
  • xBellax
    BettyBoop81 skrev 2014-03-28 20:04:29 följande:
    Trevligt..välkomna :) verkar inte lätt att lokalisera likasinnade kvinnor i vårt tillstånd i närheten  Skönt för er att slippa gå heeela sommaren som en svullen val..hahah.. kan väl berätta lite om er?

    Haha tycker redan jag börjar svullna. Hur ska detta gå? Jag blir 30 i år. Bor tillsammans med min man och vår son som blir fyra i maj och vår katt i ett litet hus utanför Färlöv. Jobbar i Malmö och jobbar mycket, ser fram mot att få gå hemma igen. Själv då??
  • BettyBoop81
    xBellax skrev 2014-04-05 21:39:36 följande:

    Haha tycker redan jag börjar svullna. Hur ska detta gå? Jag blir 30 i år. Bor tillsammans med min man och vår son som blir fyra i maj och vår katt i ett litet hus utanför Färlöv. Jobbar i Malmö och jobbar mycket, ser fram mot att få gå hemma igen. Själv då??
    blev en kort tråd för mig då jag kommer lämna nu efter ett sent MA i v.20 Gråter

    lycka till önskar jag er alla
  • xBellax
    BettyBoop81 skrev 2014-04-12 08:59:24 följande:
    blev en kort tråd för mig då jag kommer lämna nu efter ett sent MA i v.20  lycka till önskar jag er alla

    Nej men fy. Vad säger du??????!!!!! Så sjukt trist, lider verkligen med dig!!!
Svar på tråden Mammor BF aug/sep - 2014 i Kristianstad