Jag kan förstå otrohet.
Ok vill börja med att skriva min man är bra på många saker bara lite obetänksam. Han är en jättebra pappa och jag älskar honom men den här veckan har han trampat i klaveret några ggr samtidigt som en annan man gjort allt rätt. Börjar med att vi åt julbord med jobbet en kväll här i veckan, jag hade en ny klänning och jag hade fått till håret och mejlen riktigt bra. Jag och en kollega fick skjuts av en kille som jobbar hos oss. När jag skulle hoppa in i bilen öppnade han dörren åt mig, har väl aldrig hänt att min man gjort det. Under kvällen pratade vi mycket eftersom vi är bland de yngsta på en arbetsplats med många äldre. Han berömde mig för hur fin jag var och passade så bra i min klänning. Jag blev glad och smickrad så klart. Efteråt skjutsar han mig och kolleganhem och tackar för kvällen. När jag kommer hem är min man vaken och jag tänker att även han kanske ska tycka att jag är fin och komma med komplimanger. Han ger mig en blick och säger; Har strumbyxan gått sönder? Och pekar på min fot, ja se där hade gått en maska på min tå som inte synats under kvällen så klart eftersom jag haft skor över. Jag blev lite irriterad av att det var det enda som han kunde säga om hur jag såg ut så jag gick och la mig. Inge mys den kvällen. Dagen därpå jobbade jag och killen på jobbet tillsammans i ett projekt. När vi tittade på samma datorskärm säger killen att jag luktar så gott. Där blev jag glad igen och han förgyllde det projektet. Senare samma dag när jag lagt vårt barn för kvällen gick jag in till min man och kramade om honom. - uu du luktar snuskgris, kläcker han ur sig. Låter värre än det vara eftersom vårt barn har gosegris som stinker ganska mycket efter att ha blivit snuttat på och tar man i den så stinker man. Men ändå!! Min poäng är att jag förstår dom som är otrogna efter att har gått i stå lite i sitt förhållande och samtidigt också får uppmärksamhet på annat håll. Nu är det så att jag känner inget för denne jobbkille och jag skulle aldrig riskera det jag har med min man. Men uppmanar er alla, ta hand om era partners och glöm inte att ge dom lite komplimanger då och då........