• Anonym (undrar)

hej berätta hur man använde geisha-kulor?

min kille säger att jag är stor när vi har sex... jag har haft sex 2,5 år bara.. jag var oskuld när jag träffade honom .. har inte knipit ngt.. kan d va så att jag blivit stor? jag känner knappast ngt när han är inne i mig? hur använder man geisha-kulor då? hjälper de?

• Svar på tråden hej berätta hur man använde geisha-kulor?
  • Anonym (Biet)

Du blir ju inte "stor" av att ha sex....knipövningar är ju alltid bra att göra, men jag har aldrig gjort några innan jag fick barn.
    Jag tror inte geisha kulor kommer hjälpa speciellt mkt.
    Tycker f.ö att det är taskigt av din kille att säga så, om man tittar till honom, det kan inte vara så att det är han som är för liten, med tanke på att inte du känner nåt heller?

• Kantarellen

Geishakulor har man inne i slidan när man har sex, skall tydligen vara skönt för båda (läskigt tycker jag) dessa kulor är små och av metall. Om det är knipkulor du tänker på så är dessa lite större med en vikt i som rör sig när man rör sig och på så sätt tränar man muskulaturen, dessa har man alltså inte inne under sex.

• Missboss

Geishakulor är ju knipkulor.. Har aldrig hört att man ska dessa i slidan när man har sex utan det är ju kulor man använder för att träna upp bäckenbotten muskelaturen. Finns i massa olika varianter.

• Mia83

Håller med ovanstående talare...det kan inte vara så att han ligger under genomsnittet, stl-mässigt?
    Kan inte tänka mig att du skulle vara för "stor", med tanke på att du inte, som jag förstår det, har fött barn?

• Anonym

Geisha kulor är INGA knipkulor dem är endas för att stimulera under sexet. Varit på dildofest och detta blandar tydligen alla ihop. Omöjligt att knipa ihop dem små kulorna. Däremot finns det ngt som heter Smartballs. Är som två ovala som sitter fast i en "tråd" dessa är KNIPKULOR Gå in på www.himmelriket.se.

Så Geisakulor kommer i en fin nästan som en presentask är små som vanliga kulor o väger jättemkt. De har man när man har sex för att stimulera killens ollon bland annat. När man reser sig upp trillar dem ut.

Smartballs som även kallas knipkulor är för att träna muskulaturen.

Så nu vet ni det

SÅ TS det är knipkulor du ska ha inte geishakulor det är för stimulansen.

Sorry om jag är övertydligen men så många trådar om detta och alla blandar ihop detta.

Svar på tråden hej berätta hur man använde geisha-kulor?