• Anonym (10 kilo)

Bantningspiller??

hej! jag vill desperat gå ner en 10 kilo men har jättesvårt för att gå ner efter mitt sista barn,har försökt ALLT o behöver ta hjälp av nått annat nu för jag mår jättedåligt av att se ut såhär,har alltid varit smal innan.....
    Har hört att det ska finnas bra bantningspiller som man går ner på snabbt???

nån som vet nån internetsida man kan beställa hem bantningspiller på??

• Svar på tråden Bantningspiller??
  • Anonym (10 kilo)

Jasså? varför inte?

• elinina

varför gå ner snabbt??? väldigt stor risk att man går upp allt igen.
    ändra din livsstil och ät mat, motionera, drick vatten och sov bra...
    viktväktarna eller viktklubben på nätet kan jag rekomendera.

annars har du cambridge-kuren. en beprövad metod.. men som med alla snabbkurer gäller det att ändra sin livsstil EFTER man käkat klart påsarna. annars är det bara bortkastade pengar....

men att beställa piller på nätet som knappt nån hört talas om, ja det kan vara vad som helst....

• sandrafia

jag håller med elinina men håller precis själv på med pulver från www.modifast.net kan jag rekomendera om man vill gå ner snabbt å riktigt gott e det också, men sen gäller det ju att du äter nyttig å små portioner av mat när du e färdig med pulvret. på modifast kan du beställa gratisprover
    Jag började med den här metoden förra måndagen å jag har hittils gått ner 2,½ kg på en vecka =)

• gnysan

Vad du är gör så köp aldrig Trim Spa!500 kr för en burk som inte hjälper ett skit,tro mig.

• minislängtan

bästa sättet att gå ner i vikt ät lägga om sin kost o motionera mer. du kan få medicin hjälp hos en dietist eller överviktsenhet. Köp inga viktminsknings piller över nätet de kan vara mycket farliga.

det ska ta lika lång tid att gå ner i vikt som det har gjort för att gå upp i vikt. vet att det är svårt håller själv på att brottas med en kraftig övervikt

Svar på tråden Bantningspiller??