• Anonym (frågande)

Sexta med pojkvännen, hur gör man?

Har inte träffat min kille på ca 6 veckor(komplicerat)och jag har då skickat några lite hetare blider där jag är i t.ex. BH och trosor och det har varit väldigt uppskattat. Men jag vill ha lite till. Jag vill absolut inte ha bilder från honom, jag menar, jag känner att jag inte har samma "behov" eller samma begär för det som han har. Men jag skulle gärna vilja att vi skrev lite erotiska och sexiga sms till varann. Som det är nu skriver han bara något gulligt sms ibland men inget direkt tändande, och jag vill gärna inte börja då han kanske får en liten slampig bild av mig eftersom jag skickat några utmanande bilder till han innan. Men hur "gör" man för att liksom komma in på ämnet och sedan kunna sexa fritt liksom. Hur har ni gjort med er partner?
    Är 16 år by the way...

• Svar på tråden Sexta med pojkvännen, hur gör man?
  • Anonym (kramig)

Messar gärna med dig om du vill

• Anonym (frågande)
    Anonym (kramig) skrev 2013-12-24 00:51:44 följande:
    Messar gärna med dig om du vill
    Nä det vill jag inte. Du är säkert jätte trevlig, men håller mig till min kille
  • Philippa

Så ung som du är bör du inte skicka några såna bilder alls.... tänk vad han kan göra med dom när det tar slut??

• Ensomvet

Hej Frågande :)

Jag började också med detta för några veckor sedan för första gången, brukar bara inleda med något som han/hon kan tänkas gå igång på :) Typ "Tänk på hur det känns  när jag ******* " Sen om båda gillar och går igång på det brukar det lösa sig av sig självt :) 

• Anonym (frågande)
    Philippa skrev 2013-12-24 09:28:00 följande:
    Så ung som du är bör du inte skicka några såna bilder alls.... tänk vad han kan göra med dom när det tar slut??
    Ja tänk! Och ja, har tänkt den tanken många gånger, och om jag var rädd att han skulle lägga ut eller något annat så skulle jag inte skickat det till honom. Har aldrig skickat till någon annan än honom, för jag litar på honom. Men förstår din omtanke.
  • Anonym (frågande)
    Ensomvet skrev 2013-12-25 01:03:18 följande:

Hej Frågande :)

Jag började också med detta för några veckor sedan för första gången, brukar bara inleda med något som han/hon kan tänkas gå igång på :) Typ "Tänk på hur det känns  när jag ******* " Sen om båda gillar och går igång på det brukar det lösa sig av sig självt :) 

Okej, jag är fortfarande oskuld men inte han. Och jag vet han gillar pussar på magen, det går han igång på direkt. Kan man på något sätt använda det tror du?
  • Anonym (Javisst!)

Skriv att när du vaknade så drömde du om att du pussade din kille på magen. Inte svårare än så. =)

Samma sak här som med bilderna. Var lagom oskyldig. Inte skoj med sms som kommer fel av den ena eller andra anledningen.

• Ensomvet

Hej igen!

Såg precis att ni inte har haft sex ännu, och detta är ju inget fel i sig, men det blir lättare att sexta efter, då det känns mer naturligt att kunna visa allt av sin kropp om man gjort det IRL :)

• Anonym (frågande)
    Ensomvet skrev 2013-12-25 11:48:52 följande:

Hej igen!

Såg precis att ni inte har haft sex ännu, och detta är ju inget fel i sig, men det blir lättare att sexta efter, då det känns mer naturligt att kunna visa allt av sin kropp om man gjort det IRL :)

Jaja okej. När vi hånglat så har vi ju typ bara tagit av oss tröjorna. Och liksom smekt könsorganen, men inget mer. Men då tror jag lite att jag väntar tills vi har haft sex, som du sa känns mer naturligt då :)
  • Ensomvet
    Anonym (frågande) skrev 2013-12-25 12:17:43 följande:
    Jaja okej. När vi hånglat så har vi ju typ bara tagit av oss tröjorna. Och liksom smekt könsorganen, men inget mer. Men då tror jag lite att jag väntar tills vi har haft sex, som du sa känns mer naturligt då :)

Det gör du rätt i, jag vet inte vilken åsikt du har om sex osv men jag väntade iallafall med sex tills jag visste att jag älskade personen i fråga och inte bara "jag älskar dig" varianten utan att jag skulle kunna tänka mig ett liv och familj med personen, eftersom att min tjej visste detta så kunde allt planeras mycket bättre och det blev en riktigt härlig "första gång" :) :) Detta är ju min personliga åsikt och jag vet att alla har olika. När ni väl har haft sex så kommer det antagligen kännar mer naturligt att visa delar av kroppen, ofta behöver du ju inte skicka en bild på något tändande direkt, du kan ju fråga vad han vill se och gå långsamt frammåt! :)

Första gången jag sexta så skickade jag inga bilder, dock gjorde min tjej det, hon började bara enkelt och sen när hon märkte att jag gillade det så skickade hon mer utmanande bilder :)

• Anonym (Omduvorehär)

" om du vore här skulle jag..."

Man kan börja själv och lite oskyldigt, och spinna vidare.

• bati

Först och främst; är du redo för sex? För annars känns det som att han kanske förväntar sig saker när ni väl är med varandra och om du då inte är redo blir det lite knepigt.. Lever själv i ett distansförhållande sedan 2,5 år tillbaka så jag kan en del om sexting haha ;) Hade jättesvårt för detta innan jag träffade min pojkvän, men det gäller att bara ta steget och göra det så vågar man mer och mer, och blir också mer kreativ haha!

Förslag på vad du kan säga (lite mer oskulds-vänliga exempel):

1. "Du skulle varit här nu, jag kom precis ut ur duschen ;)" (få honom att fatta att du är naken liksom)
    2. "Jag är så kåt baby" (det är faktiskt så enkelt som det haha!)
    3. Typ innan du ska sova kan du säga att du ligger och tänker på honom, att du bara har trosor på dig och att du önskar att han låg under täcket med dig. Typ så :)

Hoppas det hjälpte!

• Intesomdutror

Hej jag ställer ungefär samma fråga fast lite mer komplicerat. .. vet hur man gör men tycker att de är obekvämt att skriva men ändå vill jag liksom och vi har kommit lite längre än "tänker på dig* osv jag vill veta vad man ska fortsätta med då.... han gillar när man bits och rivs och så men kan inte komma på något att skriva asså något som låter bra.. men sexting på svenska låter så fult :c

Svar på tråden Sexta med pojkvännen, hur gör man?