• lilahimmel

Gå ut ensam tjej på krogen?

Jag är väldigt sugen på att gå ut på krogen nån dag. Jag har bara varit ute ett fåtal gånger förut, med en kompis. Men nu tänkte jag att jag kanske kunde gå ut själv? Bara gå till en bar, ta nåt att dricka och sitta där.
    Jag vill mest testa och se vad som händer, om det skulle komma fram några killar tex. Men jag är sån att jag tror att ingen kommer göra det... Skulle va kul att se om jag har rätt eller inte.
    Hur skulle ni se på en 20 årig tjej som satt ensam på en bar? Vad tror ni skulle hända?
    Är det så att man måste vara skiiiiitsnygg för att killar ska komma fram till en? Eller räcker det med en halvful tjej som är ensam? Flört

• Svar på tråden Gå ut ensam tjej på krogen?
  • Lokes

Jag som kille går ofta ut ensam på krogen, det bästa med att gå ut själv är man inte behöver rätta sig efter vad någon annan vill, man går dit man vill och stannar hur länge man vill.

Men som tjej behöver du inte vara orolig för att folk inte kommer fram till dig, sätt dig vid baren med ett leende så kommer folk att prata med dig.

Men du får nog räkna med att de flesta killarna som pratar med dig gör det för att ragga på dig, tyvärr.

Vilket i sin tur leder till att det ofta är svårt att bara sätta sig och prata vanligt med tjejer för att de alltid just tror att man raggar, men det är ett annat problem.

Lycka till.

• monty

Så länge du inte är väldigt avvikande kommer det komma fram killar, nästan oavsett hur du ser ut. Ju senare på kvällen, ju högre frekvens.

Men var vaksam, finns en hel del skumma typer.

Svar på tråden Gå ut ensam tjej på krogen?