• Anonym (Nyfiken)

Kvinnor - Storleken?

Min kuk är 13 cm lång och 12,5 cm i omkrets. Längden är densamma som en vanlig 33cl coca cola-burk och omkretsen som en "vanlig" banan.

Min fråga är.. skulle ni/du känna att den är för kort, eller för tunn? Eller är det precis lagom för din smak, och din njutning?
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnor - Storleken?
  • Anonym (suck)

Tänk att ni killar är så vansinnigt fascinerad av er egen kuk att ni måste ha omröstningar...

Har du nånsin sett en omröstning om en kvinnas fitta duger?

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (suck) skrev 2013-12-25 14:39:30 följande:
    Nej, men det beror på att män är desperata, och därför duger allt som liknar en fitta, bara kvinnan har sina egna tänder kvar och fortfarande andas utan hjälpmedel.
  • Ensomvet

Alltså, den är ju under snittet men det betyder ju egentligen ingenting :P

Kan du använda den så slår det allt :)

• Anonym (.)

Varför tror du att storleken spelar roll för tjejer? Vi är inte så storleks- eller ens kukbesatta som ni killar är. Alla storlekstrådarna här på FL är startade av killar.

• flickvännen

För liten för min smak, skulle säkert kännas bra men jag blir upphetsad av större. Dock har jag bara varit med en kille så det är säkert jättemånga som finner den perfekt!

• Fru Darcy
    Anonym (Nyfiken) skrev 2013-12-25 14:49:02 följande:
    Nej, men det beror på att män är desperata, och därför duger allt som liknar en fitta, bara kvinnan har sina egna tänder kvar och fortfarande andas utan hjälpmedel.

Det var inte höga krav du har, borde inte vara några större problem att hitta en sängkamrat
  • flygarhund

He he he.... Tänk om jag skulle gjort en sån här beskrivning/omröstning fast om min fitta. :P Så jäkla kul det blev i mitt huvud! Och ganska så irrelevant! ASG!

• Felicia111
    Anonym (suck) skrev 2013-12-25 14:39:30 följande:
    Tänk att ni killar är så vansinnigt fascinerad av er egen kuk att ni måste ha omröstningar...

hahaha håller med..   Man duger som man är och alla gillar olika. sex handlar om kärlek och lusta. inte storleken på snoppen :P
  • Joce82

Håller inte med om att det är enbart männen som är storleksfixerade här på fl! Män fokuserar på sitt enda attribut, kuken. Medan kvinnor startar mångt mycket mer trådar om sina bröst! Eller sin rumpa. Även där är det storleken som skall jämföras.

Detta Kanske inte handlar om just fittan, men jag tycker nog att det kan likställas!?

• celineswaltz
    Joce82 skrev 2013-12-25 20:09:47 följande:
    Håller inte med om att det är enbart männen som är storleksfixerade här på fl! Män fokuserar på sitt enda attribut, kuken. Medan kvinnor startar mångt mycket mer trådar om sina bröst! Eller sin rumpa. Även där är det storleken som skall jämföras.

Detta Kanske inte handlar om just fittan, men jag tycker nog att det kan likställas!?

Jag håller med dig.

Dessutom är ju fittan så hemlighetsfull. Man vet liksom inte storleken så tydligt.
  • celineswaltz

Min fitta är allra mest känslig i början och g- punkten sitter inte så långt in (på de flesta vad jag förstått), så storleken är inte viktig. Större kukar kan dock göra lite ont i vissa ställningar...men det kan man lösa med andra ställningar...så... don't worry...be happy...

• Mudshark

Åh, hurra! Äntligen en tråd om kukstorlek. Att ingen tänkt på att skapa en tråd om det tidigare..Obestämd

• Liberatated

Jag får vara försiktig när jag knullar bakifrån och så stor är den inte, skönt med olika synvinklar i ämnet

• bati

För liten enligt min smak; men jag hade inte slutat träffa en kille jag tyckte om av den anledningen, och inte heller kastat ut någon som redan var naken haha!

• Anonym (.)
    Joce82 skrev 2013-12-25 20:09:47 följande:

Om vi skulle räkna antalet kuktrådar (startade av män) och bröst- och rumptrådar (de senare startade av tjejer) skulle det inte spegla att 88% av medlemmarna på familjeliv är kvinnor.

Jag önskar att killar kunde begripa att storleken, så länge det inte är abnormt åt något håll, inte spelar någon roll. Det är bara 25% av tjejerna som kan få vaginalorgasmer via penetration och att hålla på och obsessa om sin kuk sänker bara sannolikheten att övriga 75% gillar sexet (för då är ju fokuset på fel sak).
  • Anonym (N)

Perfekt omkrets som passar till allt TS! Var glad för det :)

Svar på tråden Kvinnor - Storleken?