• Anonym (Oerfaren)

Kvinnostjärtar hur är det i verkligheten

Är ung och oerfaren men älskar kvinno stjärtar. Har kollat lite på nätet men det verkar som dom flesta rakar sig mer eller mindre. Hur är det i verkligheten? Har kvinnor hår eller inte?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Kvinnostjärtar hur är det i verkligheten
  • Modernmom

Jag rakar ju inte stjärten i alla fall. Det du ser på internet är ju både vaxade och analblekta stjärtar - dvs lika naturligt och vanligt som Musse pigg....

Nej, normalt sett har man lite hår där bak och det är helt ok.

• Anonym (tjej)
    Anonym (Oerfaren) skrev 2013-12-25 16:26:31 följande:
    Är ung och oerfaren men älskar kvinno stjärtar. Har kollat lite på nätet men det verkar som dom flesta rakar sig mer eller mindre. Hur är det i verkligheten? Har kvinnor hår eller inte?
    Jag är 16 och tycker jag har ganska mycket hår och det stör mig jätte mycket. Är inte alls erfaren om man ska raka eller inte men vill gärna få bort det. Har aldrig provat något för vågar inte riktigt, och vad jag vet tror jag det är rätt normalt
  • Anonym (tjejen)

Jag tror det är ovanligt att tjejer rakar sig där. Möjligen de som gör brasilian wax på salong men inte de som rakar/ansar hemmavid, iaf inte de flesta. Tror inte tjejer tänker så mycket på detta heller, om de har mycket hår där eller inte. Jag vet inte ens vad jag har. Kollar du på porr är det givetvis missvisande hur tjejer ser ut på alla sätt och även hårmässigt.

• Anonym (tjejen)
    Anonym (tjej) skrev 2013-12-25 17:02:30 följande:
    Jag är 16 och tycker jag har ganska mycket hår och det stör mig jätte mycket. Är inte alls erfaren om man ska raka eller inte men vill gärna få bort det. Har aldrig provat något för vågar inte riktigt, och vad jag vet tror jag det är rätt normalt

Tror du har normalmycket hår där, de flesta har nog rätt mycket. Tror inte du behöver oroa dig De flesta killar är nog inte där och petar och de som gillar rumpor i större utsträckning vet om att nästan alla har hår där och bryr sig inte.
  • Anonym (Oerfaren)
    Modernmom skrev 2013-12-25 16:58:06 följande:
    Jag rakar ju inte stjärten i alla fall. Det du ser på internet är ju både vaxade och analblekta stjärtar - dvs lika naturligt och vanligt som Musse pigg.... Nej, normalt sett har man lite hår där bak och det är helt ok.

Är sjutton år och ganska oerfaren och det mesta kunskap man har är från nätet. Antar att det är ganska missvisande. Tycker kvinnorumpor är vackra både med och utan hår.
  • Anonym (Tjej 28)

Finns väl några strån där, har aldrig närstuderat. Brukar ta några tag med rakhyveln ibland.

• Zoja

Det känns mer än det syns på mig. Men nog finns det hår där.

• Modernmom

Aldrig kolla i röva med spegel! *osexigt* Kör bara! Låtsas att den är fin, så blir man fin!

• J a d e d

Alltså, hur många trådar om kvinnors eventuella rövskägg behöver man egentligen?

• Anonym (Släta Sara)

Klart jag rakar mig där, använder även hårborttagningsmedel! Vill inte att min herre skall behöva mötas av hår i maten! Örk!

Svar på tråden Kvinnostjärtar hur är det i verkligheten