• Lisma18

ivf, alicante

Hej

Är det någon som har erfarenhet från IVF/ICSI från Vistahermosa, Aicante. Vi har haft mail och telefon korrspondans med en kvinna som heter Salomo. Vi har nu bokat att åka till sjukhuset den 20/1 för att lämna spemaprov och själva införandet planeras i mars.
    Vi använder oss av donator ägg + min sambos spermier.

Har fått min "treatment" plan med alla mediciner jag skall ta, men tycker det är lite snurrigt att förstå. 

Hoppas på denna tråden att finna någon som vet.

• Svar på tråden ivf, alicante
  • Philippa

Spännande, hoppas ni lyckas!

får jag fråga varför ni inte gör detta i Sverige? Eller bor ni i Alicante?

• Lisma18

Vi åker till Spanien, då där inte är någon väntetid + min ålder. Vi måste bekosta allt själva. Åker nu på fredag och lämnar spemier. Om allt blir som planerat skall vi göra IVF:n i mars. Vi håller tummarna.

• Lillebrorsfaster
    Lisma18 skrev 2014-01-12 04:21:40 följande:
    Vi åker till Spanien, då där inte är någon väntetid + min ålder. Vi måste bekosta allt själva. Åker nu på fredag och lämnar spemier. Om allt blir som planerat skall vi göra IVF:n i mars. Vi håller tummarna.
    Hur har det gått, kommer ni genomföra ivf i Alicante? Får man fråga hur gammal du är?
  • LCJH

Hej,
    denna tråd är ju lite gammal men jag undrar hur det gick för er? Vi tittar på att göra IVF på Vistahermosa i Alicante i år och undrar hur det gick för er? Var ni nöjda? Skulle ni rekommendera det? 

tack! 

Svar på tråden ivf, alicante