• Veronica1

    Hur ska vi orka gå vidare igen...

    Livet är så fruktansvärt orättvist! Jag känner mig så arg, ledsen, besviken, ja allt... finner inga ord.
    Vi har gjort ett flertal IVF utan att lyckas, vi har haft missfall ett utomkvedshavandeskap & nu en missed abortion i vecka 13. Jag är inlagd på sjukhuset sen i söndags 22/12, förlorade så mycket blod & andra komplikationer . Hoppas på att få komma hem idag.
    Hur mycket ska man behöva stå ut med???


  • Svar på tråden Hur ska vi orka gå vidare igen...
  • dogcatbird

    Stackars dig, vilken jul och vad ni har kämpat med IVF och allt! Det är verkligen orättvist. 


    Håller tummarna för att allt löser sig framåt våren! Hoppas ni får ett bättre år 2014!

  • Coruscant

    Blir ledsen för din skull - önskar jag kunde göra något. Skickar mina tankar iaf och hoppas 2014 blir ett fantastiskt år och att du får bli mamma!

  • Veronica1

    Tack för eran omtanke. Trodde inte att det kunde bli värre än allt vi fått gått igenom men det blev det. Vi som va så lyckliga & nu mitt i den djupaste sorgen.

    Vet inte vart vi ska ta krafterna ifrån längre...

  • Veronica1

    Tack, det behöver jag verkligen. Nu verkar det iaf som att jag får åka hem. Hem & sörja, gråta & skrika!

    Sköt om er!


    Jomila skrev 2013-12-26 09:48:48 följande:
    Fy vad orättvist livet är :(. Skickar en stor kram!

  • Veronica1

    Usch va allt känns hopplöst! Vet inte hur jag ska orka, klarar inte ens av att gå & handla ensam. Känns som en evighet tills vi ska göra ett nytt försök, förhoppningsvis blir det i maj kanske... vi längtar så mycket efter en liten & trodde verkligen att det var våran tur den här gången!

  • dogcatbird

    Jag tror att man ska - som vid alla förluster - ta sin sorg på allvar och också se den som en läkeprocess. För dig är det ju sorg inte bara efter det lilla liv som du miste utan det ger ju också andra tankar. sorg efter det man INTE fick.


    Har du koll på järnvärden sedan du förlorade blod? Man mår ju så dåligt fysiskt och psykiskt om man har dåliga värden. Hoppas du kan ta hand om dig och komma igen med bra mat och i alla fall inte behöva ha de sviterna efter vad som hände. 


     

  • Peachpie

    Ta hand om varandra. Ta ett steg i taget, en dag i taget. Jag håller tummarna för att 2014 blir ett bra år för er och att det är året du får bli mamma. Kram

Svar på tråden Hur ska vi orka gå vidare igen...