• Anonym (ensam????)

är de bara jag som har konstig rumpa???

Legat och sökt på bilder på 1000 olika rumpor ikväll men hittar inte min!! Har som en dubbelrumpa skulle man kinna säga. Eller att mitt låt har ett veck 10 cm ifrån mitt vanliga rumpveck så de ser ut som jag har dubbelröv. Kanske låter astöntigt. Ingen har någonsin nämnt detta. Men jag set det och vill verkligen inte ha de så. Hart så så länge jag kan minnas. Träning hjälper inte. Är de plastikkirurgi då?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-12-26 23:51
    Mycket felstavningar. Sorry

• Svar på tråden är de bara jag som har konstig rumpa???
  • makulerad

Måste erkänna att jag inte får någon bild av din rumpa för mitt inre

• Anonym (ensam????)

Man lan inte ladda upp via data ?

• Petite Chérie

Jag har nog aldrig sett en sån rumpaObestämd

Crazy people don't know they're crazy. I know I'm crazy, therefore I am not crazy. Isn't that crazy.
  • makulerad

Jag hittade en rumpa på nätet, ska dra lite streck och se om jag kan förstå hur din rumpa ser ut

• Emmi27

Jag har också konstig rumpa. Dvs inte mycket till rumpa alls. Skitful. Det fattas liksom fett. Går knappt att ta tag i den, känns sjukt osexigt när min man ska ta tag och jag liksom känner hur det lilla som finns glider ur hans grepp. Vet inte om din rumpa är ovanlig men du är inte ensam om att tycka du har en konstig rumpa :)

• Anonym (ensam????)

Jag har en ganska stor och fast rumpa. Men de är de just under rumpan som jag vill få bort. Som 2 stora valkar!!

• zeraff

Jag har också en konstig rumpa, inte så som du beskriver men ändock konstig.

hen
  • Anonym (ensam????)

Kul att fler har konstiga rumpor. Tycker alla verkar ha perfekta hela tiden.

• lasslotegel

inga arslen ser konstiga ut :)
    tjänner en kille från gummilatex lägret 2013 som har en pruttring som putar ut som en läpstiftsmun. det ser ut som en trombon sticker ut ur röven på honom! och tutar som ett gaslarm om natten gör det när han fiser.

Lyder minsta vink
  • Anonym (någon mer??)

min rumpa har en liten fläck på varje skinka där det är platt. Tänk er en rund boll fast tillplattad på en liten fläck. Sjukt fult. Gillar den ändå dock

Svar på tråden är de bara jag som har konstig rumpa???