Ina Scot skrev 2014-02-15 14:08:31 följande:
Hej igen! Är beräknad till 1 juni, men tror att d blir i slutet av maj. Och nyfiken som jag är har vi tagit reda på att det är en tjej. Vet du vad ni ska få? Mår bra just nu, men det börjar kännas tyngre nu och känner mig trött på kvällarna, speciellt efter en dag på jobbet. Hur går det för dig? Mår du bra? Just nu vet jag inte riktigt vart den öppna förskolan ligger då den har bytt lokal sen jag gick där med förra barnet, men det går ju att söka på.... Har du lust att ses någonting innan våra små kommer?
Hej igen, Okej., då är det ju rätt nära mellan våra.

Ja vi har också tagit reda på vad det blir och vi ska få en liten kille. Just nu är vi i namnträsket. Inte överens där och har inte alls bestämt oss för nåt. Jag har mått kanon hela tiden. Lite trött i början bara men det har i stort sätt varit allt. Nu sista kanske två veckorna börjar jag känna mig rätt trött i ryggen emellanåt. Vill absolut ses. Vore roligt! Jag jobbar 9-17 inne i stan (Östermalm) om dagarna och är hemma runt 18 iaf. Så antingen kan vi ses och ta en fika i stan och göra sällskap hem eller så kan vi ses efter 18 här i Älta. Annars någon helg. Rätt flexibel.

Hur ser det ut för dig?