• Anonym (....)

Killar! Varför skulle ni avstå?

Jag och min man har varit gifta i två år, tillsammans i fem. Han vill inte längre ha sex med mig. Oavsett vad jag gör. Jag kan ge tydliga inviter, otydliga inviter, vara väldigt på, spela svårfångad, flörta, kyssa, kramas, ta på honom, inte ta på honom, förföra, köpa sexiga underkläder, överraska, inte överraska.. Ja ni fattar, jag har provat ALLT. Ikväll tex sa jag att jag saknade honom och bad om en kram. Sen frågade jag om han inte kunde lägga sig på mig (med kläderna på) för att få känna hans tyngd och närhet. Han gör det, jag kysser och smeker honom över ryggen. Han reser sig och går på toa och borsta tänderna och sen säger han att han är trött och går och lägger sig. 
    Själv ligger jag kvar. Frustrerad och ledsen.. VARFÖR? Varför gör män så? Eller kvinnor kanske också?? Vi har haft sex i regel flera gånger i veckan tills för ca 6 månader sedan. Då blev han såhär.. Snälla, varför skulle DU göra så?

• Svar på tråden Killar! Varför skulle ni avstå?
  • Binary

Enda gångerna jag uttryckligen säger när är vid extrem trötthet eller sjukdom. Det har inte hänt än att jag sagt nej på grund av brist på lust i mitt förhållande, som rullar på 15+ år

sextankar.nu - En mans tankar om sex forum.sextankar.nu för öppet forum
  • sch32

Ingen aning, men kan det bero på att smekmånaden är över? Han blir avtänd av gulligull och romantik kanske? Jag vet inte, men bli arg på karln (på låtsas) och släng ner honom på sängen och besudla honom. Inte på ett seriemördarsätt såklart, men testa med lite edge, kanske får liv i baguetten då?

Hoppas du förstod min text.

• Anonym (PS)

Kan han möjligen ha 30-års kris eller liknande?

Jag blev som din man precis innan jag fyllde 30 år. Ville inte ha min man, kände mig nere och tänkte mest på andra män.

Jag hade då på känn att det skulle gå över. Det gjorde det!!

Bara ex. alltså inte alls säkert att det är så för din man...

• sch32

Ps. Förlåt att jag svarade, inte kille men förstod din frustration.

• Anonym (moa)

Min moster hade aldrig sexlust, hon tog ut sitt amalgam ur munnen och blev glad och helt ny människa.
    Hon fick sexlusten tillbaka efter några veckor.

Gifterna från amalgamet hade dragit ner henne så mkt att hon knappt orkade arbeta. 

• Anonym (....)

Haha var tvungen att skratta lite i min frustration åt inlägget om "seriemördarsex".. Haha. Har provat det också dock. Fungerar inte det heller tyvärr.. 

Han fyller 30 i augusti.. Kanske det som gör det då..? Eller nja.. Jag vet inte men jag är så jävla frustrerad och känner mig, faktiskt, väldigt osexig och bortvald. Han vill helt enkelt inte ligga med mig tydligen. Jag vet inte hur jag ska få honom att åtrå mig igen. De första åren så var han praktiskt taget besatt och sa att jag var den bästa han haft osv. Vi hade fantastiskt sexliv. Och när vi väl får till det nu också så är det fortfarande fantastiskt. Efteråt ligger han och håller om mig och talar om hur snygg, underbar, skön och het jag är. 
    Men det ska fan mycket till och ta lång tid innan han "släpper till". 
    Blir väldigt ledsen av detta och vill bara veta varför.. När jag frågar svarar han bara att han inte ar lust.. 

Om det BARA var sexet, eller orgasmen, jag var ute efter så hade jag fixat det själv. Men det är så mycket mer, närheten, kärleken, gemenskapen, nakenheten, huden, doften.. Ja ni vet. Inte vara ett "one night stand.." 

• Anonym (T)

Jag vet inte hur förtrogna ni har varit med varandra. Har ni t ex verkligen kunnat prata om allt? Jag menar då lite mer känsliga saker innan detta skedde. Om inte, så kan det nu helt enkelt vara mycket svårt att nu plötsligt göra detta om han nu t ex fått vissa manliga problem. Han kanske agerar som han gjort tidigare för att han tror att du fordrar det av honom. För om förhållandet varit sådant så att man inte kunnat prata med varandra om känsliga saker tidigare, så kan det vara mycket svårt att fordra det av någon. Nej mycket kan bero på under vilka former ni varit ihop under tidigare.

• Anonym (....)
    Anonym (T) skrev 2013-12-27 23:42:08 följande:
    Jag vet inte hur förtrogna ni har varit med varandra. Har ni t ex verkligen kunnat prata om allt? Jag menar då lite mer känsliga saker innan detta skedde. Om inte, så kan det nu helt enkelt vara mycket svårt att nu plötsligt göra detta om han nu t ex fått vissa manliga problem. Han kanske agerar som han gjort tidigare för att han tror att du fordrar det av honom. För om förhållandet varit sådant så att man inte kunnat prata med varandra om känsliga saker tidigare, så kan det vara mycket svårt att fordra det av någon. Nej mycket kan bero på under vilka former ni varit ihop under tidigare.
    Ja.. Vi har inte haft det lätt alla gånger. Vi har haft problem med hans tidigare ex och barn tex. Men sexet och kärleken mellan oss har alltid fungerat ändå.. 
    Vi pratar om ALLT. Iallafall nu, det sista året. Mycket har kommit upp till ytan men jag känner att det är det som fått mig att älska honom ännu mer. Vad luddigt det låter men så är fallet.. Jag vill bara känna mig älskad och åtrådd igen. Han kanske inte kan ge mig det längre..? Jag har stått ut hittills så kanske jag kan göra det i fortsättningen också..? Jag vet inte, blir bara så ledsen.. 
  • Anonym (Gemma)
    Om jag var du skulle jag sluta vara så "på", och verkligen försöka få honom att ha sex
    så lite som möjligt. Kanske har han kommit in i en depression och han tycker kanske
    helt enkelt att det är avtändande att du är "på".. detta tror jag helt klart kommer gå över men jag hade nog slutat försöka för att se hur reaktionen blir. I bästa fall kommer han till dig när han märker att du inte
    är "intresserad" längre :) 
  • Anonym (T)
    Anonym (....) skrev 2013-12-27 23:46:33 följande:
    Ja.. Vi har inte haft det lätt alla gånger. Vi har haft problem med hans tidigare ex och barn tex. Men sexet och kärleken mellan oss har alltid fungerat ändå.. 
    Vi pratar om ALLT. Iallafall nu, det sista året. Mycket har kommit upp till ytan men jag känner att det är det som fått mig att älska honom ännu mer. Vad luddigt det låter men så är fallet.. Jag vill bara känna mig älskad och åtrådd igen. Han kanske inte kan ge mig det längre..? Jag har stått ut hittills så kanske jag kan göra det i fortsättningen också..? Jag vet inte, blir bara så ledsen.. 
    Bra, för jag var rädd att ert förhållande kunde vara av en annan sort. Nu blir det plötsligt mer komplicerat, men han kanske skäms, dvs känner en så pass stor skam för något så att han inte vågar prata om det.
Svar på tråden Killar! Varför skulle ni avstå?