stånk och stön gasig på morgontimmarna!
Hej! min flicka på 7 veckor har haft gasig mage sen hon var 2 veckor gammal. Hon sover bra om natten iaf första sovpasset som varar mellan 4-6 timmar innan hon vaknar för mat. då brukar klockan vara allt från 03-05 på morgonen. efter matning somnar hon igen på en gång. men efter det börjas det. vaknar efter 1-2 timmar av att hon stonkar å stönar och det kommer pruttar.. får lov att ta upp henne och gå runt tills hon somnar igen. sen vaknar hon igen efter en timme, samma sak igen, gå runt runt runt tills hon slutar gnälla! så hålls de på tills jag ger upp när klockan endå är runt 10... har använt minifom i ca 2 veckor men tycker inte de hjälpt. semper droppar köpte jag igår. skulle vara skönt om hon blev bra så man får sova mer än 4 timmar per natt iaf. dom senaste dagarna har de blivit värre tycker jag.. nu sover hon oroligt heela natten med gaser.. nån som har det lika? och varför börjas det ALLTID på morgontimmarna? blir tokig! tycker så synd om henne! tålamodet tryter också och när de blir så varje natt utan sömn, då känns de bara som jag vill ge upp allt! blir så ledsen!