magbilder vecka 16-17 tack!
Hej hej,börjar nästan bli orolig för att min lilla mage är alldeles för liten för att vara i v16 och undrar om någon/några här kan dela med sig av magbilder från vecka 16-17?
Jag är i v15+5 idag och väntar barn 3.
Hej hej,börjar nästan bli orolig för att min lilla mage är alldeles för liten för att vara i v16 och undrar om någon/några här kan dela med sig av magbilder från vecka 16-17?
Jag är i v15+5 idag och väntar barn 3.
Har ingen bild men jag va helt platt i vecka16, i vecka 23 fick jag lite mage. I vecka 34 exploderade magen :)
Du ska inte va orolig för allas magar är olika
V 16, första barnet.
V 16, första barnet.
Jag hade ingen mage alls i v 16 med första barnet. Den kom i v 20 ungefär. Den här gången är magen lina stor i v 16 som den var i v 24 med första :)
Väntar som sagt tredje men det är nästan 6år sedan andra föddes och detta är min mage nu idag vecka 15+5.
Men du ser vältränad ut! Kan det vara så att dina magmuskler håller in gravidmagen? Jag har typ ingen gravidmage heller. Har svullna tarmar upptill på magen som folk vill klappa på, men däruppe finns ju ingen bebis nu i 16+3. Oroa dig inte. Din mage ser fin ut!
Men du ser vältränad ut! Kan det vara så att dina magmuskler håller in gravidmagen? Jag har typ ingen gravidmage heller. Har svullna tarmar upptill på magen som folk vill klappa på, men däruppe finns ju ingen bebis nu i 16+3. Oroa dig inte. Din mage ser fin ut!
Nyaste bilden (16+3)
Min mage v 16 dock Tredje barnet men de var 7 år sen jag var gravid
Är i vecka 16. Har ingen mage än :( ät lite överviktig den innan, men inte mycket. Börjar bli orolig att jag inte ska få någon mage :( någon som känner igen sig?
Är i vecka 16. Har ingen mage än :( ät lite överviktig den innan, men inte mycket. Börjar bli orolig att jag inte ska få någon mage :( någon som känner igen sig?
Skönt att höra :) får se vad dom säger nöt jag åker på ultraljud :) hoppas magen dyker upp snart :)
Skönt att höra :) får se vad dom säger nöt jag åker på ultraljud :) hoppas magen dyker upp snart :)
Haha eller hur :) känns som alla andra har stora fina magar :) men snart smäller det för oss också :)