• Jacqueline

magbilder vecka 16-17 tack!

Hej hej,börjar nästan bli orolig för att min lilla mage är alldeles för liten för att vara i v16 och undrar om någon/några här kan dela med sig av magbilder från vecka 16-17?
    Jag är i v15+5 idag och väntar barn 3.

• Svar på tråden magbilder vecka 16-17 tack!
  • Fjällan

Har ingen bild men jag va helt platt i vecka16, i vecka 23 fick jag lite mage. I vecka 34 exploderade magen :)
    Du ska inte va orolig för allas magar är olika

• Jacqueline
    micha123 skrev 2013-12-28 13:54:30 följande:

V 16, första barnet. phpcr5WpT34331.jpg

Ah men det ser ungefär ut som min tack för du delar med dig!!
  • RosaGrisen

Jag hade ingen mage alls i v 16 med första barnet. Den kom i v 20 ungefär. Den här gången är magen lina stor i v 16 som den var i v 24 med första :)

• Jacqueline

Väntar som sagt tredje men det är nästan 6år sedan andra föddes och detta är min mage nu idag vecka 15+5.

• Charlie Mo

Men du ser vältränad ut! Kan det vara så att dina magmuskler håller in gravidmagen? Jag har typ ingen gravidmage heller. Har svullna tarmar upptill på magen som folk vill klappa på, men däruppe finns ju ingen bebis nu i 16+3. Oroa dig inte. Din mage ser fin ut!

• Jacqueline
    Charlie Mo skrev 2014-01-03 07:28:44 följande:

Men du ser vältränad ut! Kan det vara så att dina magmuskler håller in gravidmagen? Jag har typ ingen gravidmage heller. Har svullna tarmar upptill på magen som folk vill klappa på, men däruppe finns ju ingen bebis nu i 16+3. Oroa dig inte. Din mage ser fin ut!

Har aldrig tränat i hela mitt liv :-O fast å andra sidan har jag aldrig heller varit överviktig....ska nog slut kolla på"alla andra" som redan har värsta kanonkulan ^^

Tack för alla svar!!
  • Carroliin

Är i vecka 16. Har ingen mage än :( ät lite överviktig den innan, men inte mycket. Börjar bli orolig att jag inte ska få någon mage :( någon som känner igen sig?

• Jacqueline
    Carroliin skrev 2014-01-20 19:48:00 följande:

Är i vecka 16. Har ingen mage än :( ät lite överviktig den innan, men inte mycket. Börjar bli orolig att jag inte ska få någon mage :( någon som känner igen sig?

Är i vecka 19 nu och har fortfarande ingen mage direkt...har varit på ultraljud och allt är bra mes bebis vi kanske bara är lite mindre än många andra
  • Carroliin

Skönt att höra :) får se vad dom säger nöt jag åker på ultraljud :) hoppas magen dyker upp snart :)

• Jacqueline
    Carroliin skrev 2014-01-20 19:57:21 följande:

Skönt att höra :) får se vad dom säger nöt jag åker på ultraljud :) hoppas magen dyker upp snart :)

Jaa jag känner så med haha ^^ nu är man ju typ halvvägs då borde jag ju ha synlig mage åtminstone haha
  • Carroliin

Haha eller hur :) känns som alla andra har stora fina magar :) men snart smäller det för oss också :)

Svar på tråden magbilder vecka 16-17 tack!