• Anonym (Guru)

Sexguru. Ställ din fråga och få svar. Spådom!

Jag har en förmåga att känna på saker. Denna gång vill jag gärna ha frågor gällande sex. Bidra med stjärntecken och förklara problemet.
    Kallar  mig för sexguru...

• Svar på tråden Sexguru. Ställ din fråga och få svar. Spådom!
  • Anonym (hm)

Jag kräfta Han vattuman.

Vad ska vi göra för att krydda till sexlivet?=)

• Anonym (Hubba)

Stenbock. Varför har jag svårt att komma när jag sätter på brudar? Och så undrar jag med varför jag får ligga så lite?

• Anonym (Gem)

Vi är båda tvillingar, inget har hänt än. Kommer nåt att hända?

• Anonym (ee)

Jag Jungfru, Han Kräfta.

Varför kan han aldrig älska med mig? Han vet enbart hur man knullar.

• Anonym (Guru)
    Anonym (hm) skrev 2013-12-28 21:12:30 följande:
    Jag kräfta Han vattuman.

Vad ska vi göra för att krydda till sexlivet?=)
    Ta mycket initiativ. Han gillar det. Om det inte fungerar gå på hans nerver. Han gillar fina underkläder ;)
  • Anonym (Guru)
    Anonym (Hubba) skrev 2013-12-28 21:12:53 följande:
    Stenbock. Varför har jag svårt att komma när jag sätter på brudar? Och så undrar jag med varför jag får ligga så lite?
    Du måste stimulera med andra redskap. Du måste försöka ge mycket av dig själv och bara sätta på. Sedan det med självförtroendet måste du fixa.
  • Anonym (Guru)
    Anonym (Gem) skrev 2013-12-28 21:13:24 följande:
    Vi är båda tvillingar, inget har hänt än. Kommer nåt att hända?
    Ja om du vill och tar initiativ.
  • Anonym (Guru)
    Anonym (ee) skrev 2013-12-28 21:16:30 följande:
    Jag Jungfru, Han Kräfta.

Varför kan han aldrig älska med mig? Han vet enbart hur man knullar.
    Han vill få något unikt. Han vill se dig i läder eller annat. Han vill få lekar. Flirta och sedan mycket märkliga kläder.
  • Anonym (Gem)
    Anonym (Guru) skrev 2013-12-28 21:19:00 följande:
    Ja om du vill och tar initiativ.
    Åh, bra! Kan du säga något om hur situationen ska/bör vara, för att det ska vara lämpligt att ta initiativ? Vederbörande är blyg och det blir nog inget om inte jag tar steget. Men jag anar att jag vore välkommen (men är inte säker)....Jag är inte världens modigaste själv heller. Kan du säga något mer, några ord på vägen om hur jag bör tänka? Vi är bara vänner än så länge, men rätt så goda vänner. 
  • Anonym (ee)
    Anonym (Guru) skrev 2013-12-28 21:20:45 följande:
    Han vill få något unikt. Han vill se dig i läder eller annat. Han vill få lekar. Flirta och sedan mycket märkliga kläder.
    Jag själv är mycket för light bdsm så lekar har vi gott om. Kläder har vi testat och då har han bara slaknat.. så vill gärna undvika den typen av förnedring igen Gråter
Svar på tråden Sexguru. Ställ din fråga och få svar. Spådom!