Bara vi som har det så här ?
Jag har läst många trådar här och blir förvånad och undrar om det bara är jag och min exman som har det så här. Vi skilde oss för att jag träffade en annan kille och det kändes som om min exman och jag bara stod still hade dåligt sex och tjafsade om allt.
Nu till saken jag och min ex man är väldigt goda vänner vi delar på umgänget barnen bor hos mig och han brukar oftast både hämta och lämna kommer till mig och lämnar barnen och hämtar dem.
Sen så bjuder jag på middag och han hjälper till att duka undan. Sen går han och om det är hans vecka så tar han med sig barnen och jag njuter av tystnaden och en kopp kaffe. Han betalar inte något direkt underhåll men kan sticka till mig typ som nu i julas 2000 kr bara för att jag skulle få fara på spa. Han ställer upp och är barnvakt till mina 2 andra barn (Deras pappa dog) Jag ska fara på semester 10 dagar till Tunisien snart. Vårat förhållande vart så mycket bättre efter vi skildes. Men det vaerkar bara som om alla runt oss slåss och bråkar stämmer varandra etc