Min kk är gravid, hur ska jag hantera detta?
Jag har haft en kk under en månad drygt vi träffades nästan varje helg den månaden. Vi hördes inte av så mycket då jag hade tröttnat på henne. Hon verkade dock fortfarande intresserad då hon frågade om vi skulle ses. Svarade inte alls på dessa sms och gick vidare och hittade en annan.
En helg var jag på en club med mina vänner och hade det sjukt kul, där träffade jag även min fd kk eller vad man ska kalla henne. Jag blickade henne och var väldigt framåt med mina andra tjejkompisar. Träffade även en brud där som jag pratade och flörtade med (tror hon såg det). Tänkte inte alls på min fd kk utan hade en jävligt bra natt.
För några dagar sedan smsar hon mig och skriver att hon är gravid!? Jag blir helt chockad då vi använde kondom och hon gick på p-piller. Visserligen gick kondomen sönder men ändå. Hon sa att jag var pappan eftersom hon inte hade legat med någon annan efter mig.
Jag vill att hon gör abort men hon är osäker på vad hon vill. Jag vet inte alls hur vi ska göra då jag inte vill se henne men jag vill samtidigt veta att jag inte blir pappa.
Jag vet att det är mitt ansvar också att det inte blir ett barn så dum är jag inte men jag vill verkligen inte bli farsa nu :(.
vad ska jag göra, måste jag träffa henne och hålla på nu? Måste jag följa med henne om hon ska göra abort osv?
Snälla hjälp mig...