• martini08

    Vad hade ni gjort om badrumet var upptaget?

    Är hemma hos en nära vän (och mitt ex) så vi känner varandra väldigt bra (annars hade jag aldrig vågat göra så). Jag vaknade 5:30 och var både kissnödig och bajsnödig och han var i badrummet. Tänkte att han kommer väl ut snart så försökte tänka på annat och gjorde i ordning frukost och fixade lite.
    Klockan gick och han stod i duschen fortfarande och det blev bara mer och mer akut att gå på toa för min del. När klockan var 6:15 och han duschade än började jag nästan få panik och knackade på och frågade om han kunde skynda sig lite för jagbehövde kkomma in. Fick inget svar hur högt jag än knackade så gav upp. Började istället tänka på olika alternativ för började bli väldigt akut.
    Det enda jag kom på var att sätta mig på en hink. Nu väntar jag på att han ska åka till jobbet så jag kan tömma och göra rent hinken. Vad hade ni gjort?
    Är jätte nervös att han ska upptäcka hinken


  • Svar på tråden Vad hade ni gjort om badrumet var upptaget?
  • zZzZz

    Vi har dubbla toaletter i huset så det är inga problem :)

    Skita i en hink, nae, tror inte det :)

  • Familjen L

    Man vad länge han var i badrummet. Kom han ut tillslut? Jag menar om han halkat eller dyl, eller är han en långvarig person i badrummet?

    Men var det panik och jag kände personen bra, som du gör så skulle jag säkert göra samma sak som du gjorde, en hink. Eller om jag visste att det fanns toalett i anknytning till tvättstugan (tänker på lägenheter nu) så skulle jag fort ta mig dit. Men tack och lov slipper jag det, då vi har två toaletter i vår bostad.

  • tikki masala

    Jag brukar säga att snart skiter jag på mig. Då brukar personen i badrummet skynda sig lite. Men tja, om han inte öppnade och du inte hade något val så hade man nog kunnat tänkas skita i en hink. Inte fräscht men bättre än att bajsa i byxorna iallafall. Och för vad var det 100 150 år sedan så sket man ju just i hinkar. Eller har jag fel?

  • martini08

    Han kom ut efter 70 minuter. Han brukar duscha så länge. Jag sa till honom flera gånger att jag måste gå på toaletten han svarade inte utan var kvar där inne 30 minuter till. Kände lite att jag vill inte skita på mig och hade att välja på det eller hinken så kände att det var bästa alternativet även om det inte är något jag njuter av direkt och att sätta sig utomhus är uteslutet då lägenheten ligger mitt i ett bostadsområde. Tvättstugan har jag inte tillgång till här då han hade nyckeln dit i byxfickan inne i badrummet. Så såg ingen annan utväg...... men är ju inte någon jag känner som vet om det och är säker att han uppskattade hinken mer än i sängen tex

  • Jagvillblienvampyrnarjagblirstor

    Skriv ett fint o gulligt meddelande till honom på hans vägg med hjälp av innehållet i hinken, haha.


    Så lär han sig nästa gång att komma ut i tid när du behöver gå på toa.


    Det kommer bli en skitrolig historia sen när ni berättar det på nån middag el så :D


     


    Så hade jag gjort :D

Svar på tråden Vad hade ni gjort om badrumet var upptaget?