Hur man får sin partner att erkänna otrohet
Hur får jag ur ett erkännande från min sambo att han varit otrogen. Han har visat tendenser och skapat misstankar kring det. Orkar inte förklara vad för misstankar han skapat för då blir inlägget för långt, räcker med att det har lätt till att jag har skälig anledning att misstänka otrohet.
Har mått dåligt jättelänge och Mina känslor för honom kallnar mer och mer. Jag kan inte titta på honom som jag gjorde förr...kan knappt se på honom över huvud taget, även om vi umgås (kan för övrigt säga att vi är särbos för närvarande i och med situationen). Allt jag ser i huvudet är att han ligger med en annan kvinna och det plågar.
Jag har pratat med honom flera gånger om och förklarat att han måste erkänna om han har varit otrogen eller ej för rättvisans skull. Men alltid säger han nej. Oavsett om jag presenterar fram mina anledningar till misstanke så nekar han och förklarar det på ett annat sätt. Ett av mina bevisunderlag är exempelvis att han varit inne på en sexsida när vi hade lovat varandra att aldrig logga in på sådana sidor.
Hur förklarar jag för honom på bästa sätt hur viktigt det är att erkänna ifall han har gjort det? Han säger ju nej, men jag har problemet att tro på honom. Hur tacklar jag mina problem avseende att kunna tro?