• truelove

Yolanda min egen berättelse/gör vad ni vill men döda henne inte

Har länge länge letat efter denna bok men den är slutsåld överallt!
    Såå därför undrar jag om det finns någon här som har den och möjligtvis skulle vilja sälja den till mig? :)

• Svar på tråden Yolanda min egen berättelse/gör vad ni vill men döda henne inte
  • Tedda

Aldrig hört talas om den, vad handlar den om? Jag googla den ändå och fann detta svar från en tråd i somras, hoppas det kan vara till nån hjälp .... Åhhh...Den sökte jag efter med ljus och lykta och hittade den!!! Jag mailade bolaget som gett ut den och frågade om de hade något exemplar kvar och de hittade några stycken (i en garderob som de sa ) så jag fick köpa direkt från dem. Det är visserligen några år sen men försök få kontakt med förlaget. Förlag: Sportförlaget i Europa AB Hemsidan: sportforlaget.com/ Lycka till!!

• Evm

Å vidriga vidriga bok! Hoppas du hittar den!

• IsDimma

Jag har den som ljudbok så kan kanske maila över den om man kan maila så stora filer

• truelove

Men å! Vore så snällt om du ville göra det! :) verkligen letat som en tok efter den!

Har faktiskt ingen aning om det funkar med såna filer? Men hoppas!! :) skulle vara grymt tacksam!

Biblioteket skulle ha den men verkar som att den som senast lånade den beslöt sig för att behålla den.

Har du lyssnat på den? Vad tyckte du? Man ska tydligen inte vara klenmagad vad jag förstått iallafall.. :-0

• Chockocola

Åh fyyy den är hemsk. Faktiskt den hemskaste bok jag läst. Nej klenmagad får du inte vara.

• FruOMor

Jag har den, du kan få låna den men jag varnar dig, har du läst den så glömmer du de aldrig!

• Sux

Åh gud den är så heeemsk!!! Låna den från bibblan? Det gjorde jag.

• Litet My

Jag köpte min på Bokbörsen, har du kollat där.

Sjukt vidrig och extrem berättelse, nästan så den känns overklig och till sist kände iaf jag att jag blev rejält avtrubbad. Läst många vidriga böcker men denna tog verkligen priset.

• truelove

Men fy då..är den verkligen så hemsk? Finns ju många som tex pojken som kallades det, är den värre än så? För den känns ju verkligen i magen en lång tid efteråt.

Fruomor: skulle såå gärna låna den!! :) om du känner att du kan lita på att jag skickar tillbaka den sen. Du vill inte sälja den? :)

Har letat i de flesta bokaffärer både i stan och internet och den verkar inte finnas nånstans. :-/

På biblioteket har någon lånat den men inte återlämnat den.

Svar på tråden Yolanda min egen berättelse/gör vad ni vill men döda henne inte