• chow

    Hej! hjälp mig tyda ägglossningstest!

    Hej! Behöver hjälp med att tyda detta ägglossningstest. Är det positivt eller negativt? 10de testdagen, har relativt regelbunden mens 30-34 dagar. Andra testdagarna har varierat med ljusa streck bredvid kontrollstrecket. Har fått diagnosen lättare pco och har ett barn sen tidigare på naturlig väg, så jag borde ha ägglossning ibland iaf.
    Hoppas ni kan hjälpa mig!


  • Svar på tråden Hej! hjälp mig tyda ägglossningstest!
  • LillaJag06

    Ser positivt ut men om man har pco kan väl testerna visa positivt utan att man har ÄL?

    Vad jag har förstått så ska man inte använda det då. Rätta mig gärna om jag har fel.

  • chow

    Du har ratt. Men min gynekolog sa till mig att jag ska testa med agglossningstest anda denna manad....
    jag har ju blivit gravid en gang utan hjalp sa jag har nog agglossning ibland iaf.. blev gravid efter nagra manader..

    Jag vet inte om jag haft agglossing.. jag tycker inte jag haft super starka strack pa testen an som man ska ha....detta ar forsta gangen jag kor med agglossningstest. vi far se om jag inte blir gravid denna menscykel sa ska jag fa hjalp av gynekolog.. spola aggledare o kanske tabletter..

    svart de har, aven om jag far ett starkt test sa vet man inte om man nu far agglossning hm...

    Foresten vad menas det med  latt pco... nagon som vet.. min gynekolog sa det da jag har parlhalsband pa bada aggstockarna men blasorna ar pytte sma eller natt sant. men vad har de for betydelse..

Svar på tråden Hej! hjälp mig tyda ägglossningstest!