• Anonym (Tell me!)

Hur viktigt är det att få nyårshälsningar för dig?

Är det viktigt att få nyårshälsningar? Om man inte får nyårshälsningar från någon man tycker om och som man trodde tyckte om en betyder det att hon/han inte bryr sig om dig då?

• Svar på tråden Hur viktigt är det att få nyårshälsningar för dig?
  • Anonym (bo)

jag hatar att få dom., Svarar aldrig

• Anonym (M)

För mig är det jätteviktigt. Högtider är väldigt jobbiga för mig, jag är ganska ensam och känner mig ännu mer ensam under sådana här dagar. Det gör ont att sitta hemma själv och höra folk som har roligt tillsammans och tjoar över raketerna utanför. Men om jag får ett sms eller så från någon så vet jag att jag inte är helt ensam i alla fall...  

• Anonym (ähum)

Nyårshälsningarna är kul men de senast ankommna börjar bli svååra att tyfdaGlad Men högtider är jobbiga för alla oss med lik i garderoben som kommer upp och spökar i storhelger.

• Anonym (Jaha)

Har satt mobilen på ljudlöst, kollade en gång när den lät och då var det ett spelTungan ute... men jag tänker skicka en hälsning till några för om alla satt och väntade på en hälsning så skulle ju ingen få någon. Så här får ni alla en också (även ni som inte vill ha nån)! Gott Nytt År!!

• Miss P

Skiter blankt i det. Svarar för att inte verka oförskämd men slipper helst. Samma gäller med julkort.

• slemtorsk i din bralla

äääh spelar ingen som helst roll. Man är upptagen med nära o kära på nyår och hinner inte skicka nyårshälsningar till höger o vänster. Man sitter kanske på middag, är på fest eller liknande och tar inte upp mobilen. Det märks så väl att jag tillhör en annan generation (född -73) för det har liksom aldrig spelat någon roll med "hälsningar" på högtidsdagar.

"PÅ MIN TID" skickade vi julkort där det stod God Jul OCH Gott nytt år, sen var det bra med det. Nu skickar man inte julkort för det kostar en halv förmögenhet och önskar man någon gott nytt så gör man det när man ses tycker jag. Eller som allmän postning på tex facebook.

• Lindsey Egot the only one

Nej inte alls så viktigt.

• amiofo

Inte viktigt. Skickade en hälsning på mobilen i år, fick en tillbaka. Men har skickat julkort till en del där jag önskat God jul o Gott nytt år-fått tillbaka från nästan alla. Tycker det är roliga än nyårshälsning bara.

• Ferri32

Det gör mig irriterad (speciellt sådana som man aldrig har kontakt med men som envisas med att sända hälsningar vareviga högtid år efter år).

• FerrII32
    Miss P skrev 2014-01-01 00:14:17 följande:
    Skiter blankt i det. Svarar för att inte verka oförskämd men slipper helst. Samma gäller med julkort.
    Ha ha ha,  jag håller mig ifrån att svara för att det inte ska bli oförskämt.
  • Miss P
    FerrII32 skrev 2014-01-01 05:30:29 följande:
    Ha ha ha,  jag håller mig ifrån att svara för att det inte ska bli oförskämt.
    Ha ha ha! Skrattande
Svar på tråden Hur viktigt är det att få nyårshälsningar för dig?