• Dussel

    Bortglömt gosedjur

    Jag har en gråtande son här som var sitt gosedjur söndertvättat, som tur så hade han två stycken, dock så nöjer han sig inte med det och det kan jag förstå. Kan någon säga mig vilken tilvärkare och namn detta gosedjur har så vet jag inte hur mycket jag kan tacka dig: s24.postimg.org/dw24pmcdh/image.jpg


  • Svar på tråden Bortglömt gosedjur
  • Softyy

    Länken går till en bild på ett smutsigt, slitet gosedjur, så inte mycket till reklam..
    TS har tyvärr aldrig sett en sån, så jag kan inte hjälpa dig.

  • pluvdo
    Vickan I skrev 2014-01-01 06:35:31 följande:
    Dåligt försök haha. Dålig Google translatetext och en reklamlänk är aldrig något bra!
    Nog för att Google translate är dålig, men den skulle nog aldrig översätta något till "tilvärkare"...
    MVH Den smartaste kniven i lådan.
  • Vickan I

    Ok. Men om han inte nöjer sig med den andra som ni redan har, lär han inte köpa en helt ny heller...och är den bortglömd OCH söndertvättad?

  • Dussel

    Jag är på min smartphone och tangentbordet är för litet. När jag menar bortglömd menar jag vad jag köpte den, jag kan inte hitta tillverkaren av den. Men jag har ett glest minne att jag köpte den på Ikea

  • Dussel
    pluvdo skrev 2014-01-01 08:38:17 följande:
    Nog för att Google translate är dålig, men den skulle nog aldrig översätta något till "tilvärkare"...



    Jag var lite trött när jag skrev det pga gråtande son.

    Tack för att ni försökte åtminstonde.
  • Anna i Hult

    Jag har ett likadant, som vi inte behöver. Vårt är dock rent och inte lagat.. Jag reser iväg ett par dagar och kan inte skicka den just nu, men hör av dig, så får du vårt!

Svar på tråden Bortglömt gosedjur