• Anonym (nyfiken)

Onani tillsammans med flera.

Har ni nångång onanerat tillsammans med flera?

Bara onani typ, att ni varit ett antal personer å så har ni onanerat tillsammans.

Har det varit bara tjejer eller killar då eller rentav blandat?

Är du kille eller tjej som svarar?

Själv är ja en man, 40 år å det har hänt mig när jag var typ 25 på nån fest, vi var 4-5 killar å några tjejer.
    Tror det börja med att vi prata om onani å sen var det nån som fråga om nån skulle våga göra det i grupp, sen slutade det med att alla onanera.
    Endast onani var det å inget sex med varandra... konstig upplevelse men det var väldigt häftigt.

• Svar på tråden Onani tillsammans med flera.
  • Anonym (Man 50)

Det har hänt ett par gånger men inte i vuxen ålder. Tror inte ens jag var tonåring faktiskt. Bara killar. Vi hade hittat porrtidningar i en koja som man gjorde på den tiden. Snart hittade handen ner i byxan. Vet inte om vi förstod att vi onanerade egentligen.
    Tänkte skriva att det hänt med flickvänner också men då stannade det ju inte vid onani så det räknas kanske inte.

• Anonym (Scroller)

Vi var två par som efter för många drinkar på en middag kollade på porr och körde en gemensam try not to cum challenge.

Ingen hade sex med någon annan, ingen trekant eller så bara fyra ganska fulla idioter :) som onanerade. Riktigt kul eftersom det var en tävling. Förvånande nog kom tjejerna först, sen jag och sist min kompis.

Blev aldrig en uppföljning på den tävlingen ,tyvärr.

• Anonym (ja)

Det har hänt, men inte ofta.
    Jag är 49 år och sambon 45 och siste det hände var i höstas. Vi var fulla och badade bastu. När vi kom in så förblev vi nakna. 
    Jag tror det var min kompis som började pilla lite på kuken först, men hur som helst så runkade vi båda över min sambo när hon smekte sig själv i soffan 10 minuter senare.Senare på natten så kom kompisen in när vi låg med varandra, och blev med. 
    Gången innen det var säkert 10 år sedan, och det var med min dåvarande fru och en av mina gamla tjejkompisar. Vi träffade henne inte så ofta, var femte år kanske, men sista gången hon besökte oss så festade vi och skulle sova i samma dubbelsäng. Då var det min fru som sa att hon var småkåt, (hon prövade få till en trekant), men det slutade med att vi onanerade alla tre bredvid varandra.
    Dagen efter blev det faktiskt trekant mitt på dagen mot köksbordet. 

Man blir aldrig för gammal för att ha kul och det är upphetsande att göra det ihop! Tungan ute

• Akroman

Aldrig för gammal, det låter bra!!

• Anonym (Fråga (ja))
    Anonym (ja) skrev 2023-01-23 17:13:49 följande:

Det har hänt, men inte ofta.
    Jag är 49 år och sambon 45 och siste det hände var i höstas. Vi var fulla och badade bastu. När vi kom in så förblev vi nakna. 
    Jag tror det var min kompis som började pilla lite på kuken först, men hur som helst så runkade vi båda över min sambo när hon smekte sig själv i soffan 10 minuter senare.Senare på natten så kom kompisen in när vi låg med varandra, och blev med. 
    Gången innen det var säkert 10 år sedan, och det var med min dåvarande fru och en av mina gamla tjejkompisar. Vi träffade henne inte så ofta, var femte år kanske, men sista gången hon besökte oss så festade vi och skulle sova i samma dubbelsäng. Då var det min fru som sa att hon var småkåt, (hon prövade få till en trekant), men det slutade med att vi onanerade alla tre bredvid varandra.
    Dagen efter blev det faktiskt trekant mitt på dagen mot köksbordet. 

Man blir aldrig för gammal för att ha kul och det är upphetsande att göra det ihop! Tungan ute

Varför är det upphetsande att göra det ihop med fler än en person tänker du? 

Sexigt med en människa då? 

• Anonym (Öppen)

Är en man i fyrtioårsåldern som tycker om att ha telefonsex med andra killar. Lever monogamt med en kvinna och ser mig som heterosexuell i min läggning, men att komma tillsammans med andra män ger mig en kick

• Anonym (Fråga (ja))
    Anonym (Öppen) skrev 2023-01-23 20:41:43 följande:

Är en man i fyrtioårsåldern som tycker om att ha telefonsex med andra killar. Lever monogamt med en kvinna och ser mig som heterosexuell i min läggning, men att komma tillsammans med andra män ger mig en kick

Är du öppen med din monogama kvinna om telefonsexet med andra killar? 

För min del kvittar det med vilket kön gubben vänstrar med. Fast ärligheten är nåt jag definitivt inte kan tumma på. Bara så att du vet. Din kvinna kanske tycker som jag? Eller så sitter hon själv i telefonsex med andra kvinnor. I såna fall har ni en fair deal att hålla er till och ett bra koncept för er båda. Ett öppet förhållande på samma villkor rätt och slätt. 

• Rebbys

Det har hänt. En gång med några tjejkompisar på högstadiet, troligen i sjuan om jag inte minns helt fel. Vi var några som sov över hemma hos en tjej och det blev gemensam onani. Fast vi hade alla lampor släckta så ingen såg vad de andra gjorde.

Sen har jag gjort det med flickvänner. Kul att onanera ihop eller inför varandra. Som variation till vanlig sex eller som lite förspel. 

/Rebecka 

• Jim84

Hände mig i yngre tonåren, med två kompisar vid separata tillfällen. Övernattningar eller när vi var ensamma hemma. Vi delade en gemensam upplevelse, snarare än att det fanns en direkt sexuell spänning mellan oss. Samtidigt minns jag, i det ena fallet, att det var lite spännande att titta på hans styva och smala kuk som pekade rätt upp.

• Anonym (Nej men blivit inbjuden till det)

Nej, men blivit inbjuden att delta under uppväxten med några av mina barndomsvänner. Men jag gick alltid därifrån när de runkade/grupprunkade. Hade absolut ingen lust till det. Alla tre av grupprunkarna är öppet homosexuella idag. Vet ej vad som är hönan eller ägget om de blev gay av grupprunkandet eller ville grupprunka pga att de är gay.

Svar på tråden Onani tillsammans med flera.