• Tveksamt

Tips på micro

I mitt kök finns det egentligen bara en möjlig placering för en microvågsugn, och det är i ett hörn. Jag har svårt att hitta en micro som passar att placera där och skulle därför vilja höra om någon har något tips på någon bra micro som lämpar sig för hörnplacering.. Alla tips mottages tacksamt.

Ett bra argument behöver ingen hög röst. Retar du upp dig på små saker är du väl helt enkelt inte större än så.
  • Svar på tråden Tips på micro
  • FlitigaLis

Måste du ha micro då?

Vi hade ingenstans att ställa våran när vi flyttade för 2.5 år sen så den står på vinden nu och ingen saknar den

• Tveksamt
    Frontline skrev 2014-01-01 23:31:48 följande:
    Finns ju hörnmicro

Vart hittar jag den där micron? Enbart dömt av bilden så ser den ju helt okej ut.
    Ett bra argument behöver ingen hög röst. Retar du upp dig på små saker är du väl helt enkelt inte större än så.
  • Tveksamt
    FlitigaLis skrev 2014-01-01 23:50:43 följande:
    Måste du ha micro då?
    Vi hade ingenstans att ställa våran när vi flyttade för 2.5 år sen så den står på vinden nu och ingen saknar den
    Jag har varit utan från det att jag flyttade in i lägenheten för 1,5 år sedan och det har gått fint. Nu har jag dock samlat på mig tillräckligt många argument för att motivera mig till att köpa en, om jag hittar en som passar i köket vill säga.. (=
  • Frontline
    Tveksamt skrev 2014-01-02 17:52:48 följande:
    Vart hittar jag den där micron? Enbart dömt av bilden så ser den ju helt okej ut.
    Finns ju i stort sett på alla ställen där micro säljs...

www.elgiganten.se/product/vitvaror/mikrovagsugn/MAX30BL/whirlpool-mikrovagsugn-max-30-svart
    www.elgiganten.se/product/vitvaror/mikrovagsugn/MAX38IX/whirlpool-mikrovagsugn-max38-ix
    www.netonnet.se/CompareView/3391&itemList=176552&compareItemId=176552&itemList=143134

här bland annat

Dessa finns på www.tretti.se finns säkert flera tog bara några stycken...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Frontline

www.pricerunner.se/sp/whirlpool-max.html

Vi har själva en som är 6-7 år som heter Whirlpool Max 23 och har fungerat hur bra som helst, det är en av dom enklaste modellerna men det räcker för oss att bara kunna värma eller tina..

Livet är underbart när underlivet är bart :)
Svar på tråden Tips på micro