• Anonym (TS)

Hur lång ska killen vara, tjejer (i kroppen alltså)?

Hur lång ska en kille vara för att ni tjejer ska kunna tänka er honom? Om han är en helt vanlig kille alltså, jag förstår att man plötsligt kan bli urförälskad i en kille som inte alls passar in på ens preferenser och kanske ser ut som en utomjording eller något. Men för att ni ska bli tända på en helt normal kille, hur lång är han oftast då?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur lång ska killen vara, tjejer (i kroppen alltså)?
  • jashrinah

beror nog på hur lång man är själv. 

för mig var det viktigt att mannen var längre än mig , hade jag varit 150 cm så hade 160 varit perfekt ;) 

• Elmocco

Det är fan ta mig synd om oss män, enda vi ska leverera är många centimetrar i längd och kuk.

• Felizia

Mer än 1,80. Själv är jag ca 1,6. Korta män känns omanliga (sorry!) Nöjd med min man som är 1,90 och snygg ð???

• ALEML

Hade tyckt det varit intressantare med en omröstning där frågeställningen tar hänsyn till svararens längd, t.ex vilken längdskillnad man tycker är optimalt. t.ex   20cm, 15cm, 10cm, 5cm, lika lång, vill vara längre.

• Pentra

När det gäller en partner eller människor jag dras till och attraheras av så är personens fysiska längd av klart underordnad betydelse. Det är de inre egenskaperna, personkemi och vibbar som är avgörande. /Pentra

• Kolibri12

Det är givetvis flera samverkande faktorer som avgör om jag tänder eller inte. Men är han över 185 är det en klar bonus. Jag är 167.

• Anonym (kortis)

Bland mina kompisar är det bara jag som tänder rejält på långa män, dessutom är jag kortast med mina 160 cm. Över 180-185 är optimalt för mig, gärna upp till 190 och uppåt. Min man är "kort" om jag jämför med de män jag haft tidigare då endast en varit under 185 cm, min man är 183. Men det är de inre egenskaperna som är viktigast ändå, för det är de jag föll för hos min man. 

• MrsHughes

Över 1.85. Det må vara ytligt men korta män är inget för mig. Själv är jag 1.62 och maken 1.91.

Svar på tråden Hur lång ska killen vara, tjejer (i kroppen alltså)?