• dennis02

Tror du på astrologi?

Ja många kända personer konsulterar ju astrologer. Sen finns det de som gör det för nöjes skull, eller för att de faktiskt tror att astrologen kan hjälpa dem med deras livsval

Har ni erfarenheter av astrologer, positiva eller negativa?

Tror ni att astrologins popularitet kommer att öka eller minska?

De rika ska fan dela med sig till de fattiga!
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tror du på astrologi?
  • Aniiee

Hmm.... Ser det BARA som ren underhållning, sen om det stämmer är en slump....

Yaoi is the opiate of the fangirls
  • Fagerlund

Det är 2014. Vi bränner inte häxor eller åderlåter vid sjukdom. Vi tror inte längre heller att planeter och andra himlakroppar är gudar.

• Aniiee
    Fagerlund skrev 2014-01-02 13:32:52 följande:
    Det är 2014. Vi bränner inte häxor eller åderlåter vid sjukdom. Vi tror inte längre heller att planeter och andra himlakroppar är gudar.
    Jodå, vi åderlåter fortafarande. Eller... igen, snarare. Men med riktig, medisinsk, vetenskaplig grund för ingreppet. Annars håller jag med....
  • Aniiee
    Aniiee skrev 2014-01-02 13:51:24 följande:
    Jodå, vi åderlåter fortafarande. Eller... igen, snarare. Men med riktig, medisinsk, vetenskaplig grund för ingreppet. Annars håller jag med....
    Jag stavar visst som en kratta idag... ursäkta,,,,
  • Fagerlund
    Aniiee skrev 2014-01-02 13:51:24 följande:
    Verkligen? För vilken sjukdom?
  • läkarstudent
    Fagerlund skrev 2014-01-02 13:52:16 följande:
    Hemokromacytos
    Polycytemia vera
    This forum would be a nicer place if everyone took a chill pill. It would get even better if some people choked on them.
  • JoBa

Hade det inte varit för att folk trodde på tramset och skrupellösa bluffmakare utnyttjade detta för egen vinnings skull, hade jag kunnat se det som oskyldig underhållning. Som det är för närvarande kan jag inte se astrologi som annat än humbug, på samma sätt som homeopati, kristallhealing, andebesvärjelse eller att spå i kaffesump.

• Aniiee
    Fagerlund skrev 2014-01-02 13:52:16 följande:
    läkarstudent skrev 2014-01-02 13:55:42 följande:
    Hemokromacytos
    Polycytemia vera
    Till exempel.

• dennis02

Vill i tråden tillägga att min före detta sambo var lite av ett proffs inom astrologi. Och de hososkop hon ställde på folk visade sig 9 ggr av 10 att stämma.

Lite därför tyckte jag det var intressant att ställa frågan.

De rika ska fan dela med sig till de fattiga!
  • Fagerlund
    dennis02 skrev 2014-01-02 13:58:09 följande:
    Vill i tråden tillägga att min före detta sambo var lite av ett proffs inom astrologi. Och de hososkop hon ställde på folk visade sig 9 ggr av 10 att stämma.

Lite därför tyckte jag det var intressant att ställa frågan.
    Helt normalt - horoskop stämmer in på nästan alla människor. 
Svar på tråden Tror du på astrologi?