Min sambo fiser illa inför mig jämnt, är det okej av mig att be honom sluta?
Vi träffades för 1,5 år sedan och är sambo sen 1 år tillbaka. För sådär ett halvårsen så är han så odiskret inför mig när det kommer till det "alla killar gör", dvs fisa, rapa och klia på pungen. Om han "råkade" göra det ibland så skulle jag nog tycka att det vore lite gulligt men han gör det nästan varje dag. Säg som på kvällarna, då ligger vi oftast och tittar på film, han kan lägga 7-10 illaluktande fisar under den tiden. Det gör ju knappast att jag vill ha sex med honom när vi går och lägger oss sen. Vi brukar oftast ha sex varje dag men jag känner hur mitt behov av att vara nära honom på det sättet försvinner mer och mer. Sen spreyar han aldrig någon god doft på toaletten när han gjort nummer 2. Visst låter det som småproblem men det känns som om han inte har någon som helst respekt för mig när det kommer till det här. Han som alltid är så mån om mig annars! Jag har aldrig fisit, rapat eller kliat på muttan inför honom. Tycker sånt hör till på toaletten. Jag har funderat på att ta upp det här med honom men nått i mig säger att det är fel.. att han har rätt att släppa lös i sitt eget hem.