Har jag fått herpes?
Jag och min pojkvän har varit tillsammans i ett och ett halvt år. För fem veckor sedan tog vi en veckas paus och då hade han sex med en annan tjej vid 2 olika tillfällen med ca en veckas mellanrum (samma tjej) Oskyddat vid båda tillfällena. Det var alltså 4-5 veckor sedan. Vi fann tillbaka till varandra igen väldigt snabbt. Innan vi hade sex igen gick han och testade sig för könssjukdomar och fick som svar att han inte hade något. Detta var för 3 veckor sedan. Strax efter jul fick jag ett litet sår på den vänstra, yttre blygdläppen. Antog att jag hade skurit mig när jag rakat mig och tänkte inte mer på det. Någon dag senare hade det "smittats" ett lika stort sår på låret, ca 1x1 cm. Började bli orolig och smorde på cortison. Så höll det sig flera dagar framöver, vi fortsatte ha sex osv. Sist vi hade sex var på nyårsafton. På nyårsdagen vakna jag upp och då hade det spridit sig ut på vänstra låret, samt "smittats" över på det högra. Såren jag först fick har börjat tappa hud och det är nu öppna sår. Det som spridit sig är små röda knottror. Såren svider när det gnuggas mot låret när jag går men annars känns det rätt okej. Svider inte när jag kissar, kliar inte och jag har inte feber eller känner mig dålig som man enligt 1177 brukar göra vid sitt första herpesskov. Har bara sår på insidan av låren/den vänstra yttre blygdläppen, alltså ingenting i själva underlivet. Vad fan är detta? Om det nu smittats och spridits på mig själv, varför får min pojkvän inga symtom? Kan det vara något annat? Är jätteorolig :( Har fått tid hos gynekolog imorgon men vill gärna höra vad ni tror det kan vara så man slipper sitta och inbilla sig att man har det allra värsta! Skriver från mobilen så ursäkta att allt bara sitter ihop!!