• jsaaahha

Björn Axen shampo bluff eller succé?

ja, är det ett sånt där "frisörshampo" som är bra, eller är det I klass med icashampona för 20 kronor? den blåa flaskan care conditioner o shampoo för 100-150 kr st finns på bla apotea.se o åhlens

• Svar på tråden Björn Axen shampo bluff eller succé?
  • jsaaahha

eller är det som syoss o tresemme som ljuger om att de är frisörshampo fast det inte är så??

• kaiaap

hej! jag undrar också om detta!! NÅGON här måste väll veta eller ha nån tanke/åsikt? : /

• Humla2014

För min del funkade det ok en tid. Men håret vande sig snabbt. Tyckte känslan av nytvättat gick ur ganska snabbt och håret kändes efter ett tag matt och livlöst.

Har övergått till annat. 

• kaiaap

oki : ) undrar om det räknas som ett frisörshampo eller är det lika "dåliga" som ica shampon tro?

• Humla2014
    kaiaap skrev 2014-01-04 00:18:51 följande:
    oki : ) undrar om det räknas som ett frisörshampo eller är det lika "dåliga" som ica shampon tro?
    Jag köper aldrig "ica-schampo" av den anledning att de dels är väldigt uttorkande, och dels då de i princip bara består av vatten.

Mitt hår blir snabbare fettigt av "dåligt" schampo.

Har aldrig sett Björn Axén säljas på salong. 
  • kaiaap

man tror ju att de är batter pga priset 120 kronor, men det kanske man bara luras av?

• kallasbecca

Köp inte om det inte är ett schampo för din hårtyp. Då är det bara slänga pengarna i sjön. / frisör

• kaiaap

björn axen finns för alla hårtyper, men det gör ju även gliss o sånna på ica, så det är så svårt att veta tycker jag

• Zoja

Jag har ett Björn Axen schampo, det fungerar bra för mig. Det gav en skillnad i volym som jag inte märkt av med något annat schampo.

• kallasbecca

Absolut, men de på Ica innehåller mer vatten och torkar ut håret. Och ska man lägga pengar på ett bra schampo så är det ju onödigt att jag tex har fint men flottigt hår och köper för slitet, då är det ju pengarna i sjön. Så ta reda på vad du behöver och 150:- för ett schampo är inte så mycket för att vara frisör schampo och har aldrig provat Björn Axén själv :)

• öåaåaåa

jag tycker 120 är ganska mycket om det inte skulle vara bra för butiksshampon ligger ju på 20 kr

• sch32

Har endast testat silverschampot från Björn Axen och det fungerade väl sisådär om jag ska vara ärlig.

Svar på tråden Björn Axen shampo bluff eller succé?