Varför döper folk sin son till Leo?
Varför döper man sin son till Leo? Det låter onaturligt att säga och det låter som ett ofullständigt namn. Leon är 1000 gånger bättre. Men Leo. Hur fasen tänker man då? Förresten så är Leo bara ett smeknamn.!
Varför döper man sin son till Leo? Det låter onaturligt att säga och det låter som ett ofullständigt namn. Leon är 1000 gånger bättre. Men Leo. Hur fasen tänker man då? Förresten så är Leo bara ett smeknamn.!
Orka bry sig om vad folk ger sina barn för namn!
Är kalle och carl bara smeknamn då med?
*gäsp* fredagstråd?
Just leo. stela och tråkiga föräldrar. Kalle är bara fult men carl är ju ändå ett namn.
Jag vet de som döpt sina barn till smeknamn, tycker personligen inte det är sådär jättefina namn att döpa sina barn till. Men jag bryr mig inte. Jag tänker tyst, men lägger inte energi på det.
Jag ska ärligt erkänna att det namnet som det senaste tillskottet fick, är, i mina ögon, ett superfult namn. Men föräldrarna gillade det, så vad hade jag med den saken att göra (nej, det var inget konstigt eller konstruerat namn, jag bara inte gillade det)
Varför är folk anonyma när de bara ska klaga på ett namn?
Leo betyder lejon.
Leo är väl fint. Men man kan ju inte tycka om allt. Alla tycker vi olika.
Känns lite onödigt att lägga upp en tråd om bara det. Skulle ju isåfall kunna lägga upp så om alla namn som finns.
Jag tycker att Leo är ett fint namn och jag tycker att du ska sluta bry dig om vad andra döper sina barn till. Det är ingen som tvingar dig att döpa din son till Leo :)