Hur ofta fiser du?
Ja, hur ofta? Medelvärdet för kvinnor ska tydligen ligga på runt 7, för män runt 12. Undrar om det finns någon sanning i det, så gott folk, berätta om era fisvanor. 
Ja, hur ofta? Medelvärdet för kvinnor ska tydligen ligga på runt 7, för män runt 12. Undrar om det finns någon sanning i det, så gott folk, berätta om era fisvanor. 
oj, det har aldrig fallit mig in att räkna, men resultatet lär variera en del beroende på kondition i kistan
Varför finns det inget alternativ mellan "inte alls" och "5-7"? :p
"Inte alls" var mest på skoj.
Jag har IBS och äter inte så bra just nu under ledigheten så jag BRAKSKITAR säkert 200-300 gånger per dygn. Fruktansvärt.
Sorry min glada min, men det lät lite roligt.
Jag har inte vart till någon läkare, men sätter en peng på att jag är laktosintolerant plus ibs. Konstant ont i magen typ... :( så ja... det blir en hel del...
Alltså... 95% av tiden fiser jag inte alls (jag kanske gör det när jag sover) men om jag är dålig i magen, särskilt vid mens så kan jag fisa upp till 10 gånger på 1 dag.
Har rätt bra koll på mig mage så jag inte behöver oroa mig för en massa gaser.
Det har aldrig fallit mig in att räkna antalet fisar per dag! Men det är många eftersom jag har känslig mage. Så fort jag blir stressad blir magen som en ballong.
"Inte alls" var mest på skoj. När jag är på toa och ska bajsa. Fiser extremt sällan när jag inte är på toaletten. Har dock hört att en vanlig människa fiser typ hela tiden (i väldigt liten mängd dock). Men fiser så att jag verkligen känner att det kommer ut gas eller känner lukten.. ja.. 2 ggr per dag (under toalettbesök) kanske? Det fanns inte som alternativ så jag kan inte rösta.
Sorry min glada min, men det lät lite roligt. Ingen aning, vem räknar det liksom? Massor känner jag..hehe