Att leva med någon som har barn sen innan.!?
Hejsan, jag har nyligen gått in i ett förhållande med en kille som har barn sen innan, en son på 3 år. Detta är första gången för mig och för han också, vi har det underbart ihop och han är verkligen min Dröm. Han va snabb på att presentera oss för varann och väldig noga med att pojken ska lyssna på oss Båda osv, men nu till "problemet" hans x , hon lämnade han för en annan och inte brytt sig så mycket Honom på det sättet, men nu när han berättade om mig / oss kom det, hon är såååå ledsen hon ångrar sig osv , för några veckor sen sa hon till Och med att hon ska ta livet av sig , min kille är en person som Verkligen bryr sig om allt och alla , så han har ju blitt deppig när hon säger sånt eller gråter varje gång pojken lämnas typ. Detta drabbar ju även mig för vill inte att han ska va deppig. Jag är inte rädd för Hans känslor för vet att han älskar mig och vill va med mig, hon är bara pojkens mamma inget mer! Dock vet jag inte riktgt hur jag ska ta allt, hon ringer konstant även om vi inte har pojken osv, nu hade hon pojken under nyår och hon rabbla upp alla som skulle komma sonen ropar ut mitt namn så han har verkligen fastnat för mig.. Vilket hon inte gillar. Men men nu till det jag kanske behöver lite tips med, hur ska jag göra i denna situation jag älskar han och vill va med han men jag är en person som bryr mig och hatar när folk är ledsna känns som om det är mitt fel på ett sätt. . Ni som lever så eller levt ge mig lite tips som Sagt helt nytt för mig !!