• Anonym (Lemuren)

Stora bröst - Jobbigt vid sex?

Har ibland sett på filmer när stortuttade tjejer blir tagna bakifrån eller rider, att de håller i brösten. Så jag undrar ifall det är jobbigt med stora bröst för tjejen vid sex? Föredrar ni att bh-n är på vid såna ställningar?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Stora bröst - Jobbigt vid sex?
  • EJL

Jag har D, men jag tycker inte att det är ett problem. Kanske beror på hur mycket man studsar och har sig... Haha

• Anonym (C)

Jag har en stor C-kupa och hatar att ha "skumpigt" sex just för att det känns som om tuttarna flyger överallt (och det känns obehagligt och gör ont). Ursch.

• La Lola

Nä, har inga problem alls!

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Ernst Hugo
    La Lola skrev 2014-01-05 00:49:08 följande:

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • La Lola
    La Lola skrev 2014-01-05 00:49:08 följande:
    Fast...det är kanske skillnad på siliconbröst o mina som rest söderut för länge sen....
  • NyttNamn

Nä det är inte jobbigt alls... Klart de guppar och har sig när det inte är små fasta saker eller sillisar, men inte något som stör..

Pour some sugar on me...
  • lejon 789

Min sambo har stora bröst men klagar inte på att det gör ont när vi knullar hårt. När hon rider mig så håller jag brösten stilla och suger hårt, det gillar vi båda. Älskar hennes bröst!

• Ernst Hugo

Gillar söderut (älskar det eg)

Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • BitchesbetrippiN

Ja, det är lite jobbigt när de skumpar en massa, eftersom det faktiskt är obehagligt och kan ibland t o m göra ont. Har dock inte bh på mig under sex ändå.

Svar på tråden Stora bröst - Jobbigt vid sex?