• Anonym (TS)

Suga av killen i bilen...

Jag har flera gånger försökt (eller frågat) om jag inte kan få suga av min sambo medans han kör bil. Men nix, det går inte. Han är väl rädd att det ska hända något ifs. Men man kunde ju få testa iaf. Behöver ju inte köra så fort. Någon som har testat?

• Svar på tråden Suga av killen i bilen...
  • Frontline

Antar att du är blåst i huvudet?

När man kör bil ska man vara koncentrerad, jag skulle inte vilja möta er i bilen om du skulle suga av din kille samtidigt.
    Stanna för fan till istället och gör det när ni står stilla...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Anonym (kan gå illa)

Killen här;
    Jag förstår varför han inte vill bli avsugen i bilen när han kör.

När jag besökte en god vän på psykakuten såg jag en annan intagen kille som var helt bedrövad. Den stackaren såg ut som han hade sålt smöret och tappat alla pengarna.

När jag frågade vad som hade hänt den stackaren fick jag till svar att han hade fått en avsugning av sin flickvän när han körde bil, samtidigt som han kom i hennes mun tappade han kontrollen över bilen och körde i diket, varpå hon trycktes mot ratten och oavsiktligt bet ihopa käkarna och bet av hans penis.
    Han återfick aldrig sin mandom och flickvännen lämnade honom(antar att hon inte kunde hantera skuldkänslorna eller nåt, vad vet jag) och han får leva sitt fortsatta liv utan penis. Killen var i 20-25 års åldern.

No sex and drive, just say No !

• sch32

Inte att rekommendera, inte så kul för era anhöriga att veta att hans penis var av och att du hade en kuk i munnen. Då fungerar det inte med öppen kista.

• Lekfull70

JA!!

Det har "Hänt" mig några gånger..älskar det…men motorväg är att föredra, så man kan köra lite försiktigt….älskar känslan, och risken att någon kan se…:)

• Anonym (Tjej)

Jag suger min sambo ofta i både lastbil o personbil stora som små vägar........ O han smeker bröst som mus på mig medans han kör lastbil som vanlig bil osv han har smekt mig när jag kör

• Anonym (Kör lastbil)
    Anonym (Tjej) skrev 2014-01-05 13:18:30 följande:
    Jag suger min sambo ofta i både lastbil o personbil stora som små vägar........ O han smeker bröst som mus på mig medans han kör lastbil som vanlig bil osv han har smekt mig när jag kör

Hur når han dig när han kör? Sitter du på växelspaken då ellerFlört
  • Rosa Fluff

Folk är så dumma i huvudet så det är skrämmande... Är nästan så man hoppas att en ordentlig olycka händer... (Med enbart de som är i bilen som offer)

• Anonym (....)
    Anonym (kan gå illa) skrev 2014-01-05 12:21:02 följande:
    Killen här;
    Jag förstår varför han inte vill bli avsugen i bilen när han kör.

När jag besökte en god vän på psykakuten såg jag en annan intagen kille som var helt bedrövad. Den stackaren såg ut som han hade sålt smöret och tappat alla pengarna.

När jag frågade vad som hade hänt den stackaren fick jag till svar att han hade fått en avsugning av sin flickvän när han körde bil, samtidigt som han kom i hennes mun tappade han kontrollen över bilen och körde i diket, varpå hon trycktes mot ratten och oavsiktligt bet ihopa käkarna och bet av hans penis.
    Han återfick aldrig sin mandom och flickvännen lämnade honom(antar att hon inte kunde hantera skuldkänslorna eller nåt, vad vet jag) och han får leva sitt fortsatta liv utan penis. Killen var i 20-25 års åldern.

No sex and drive, just say No !
    Och du gick på den? 

Snacka om att vara lättlurad...
  • Kalle36

Det finns tyvärr fler imbecilla än man tror...

• InTheShadow

Sväng in på någon parkering eller enslig väg istället, hur svårt kan det vara?:O

Svar på tråden Suga av killen i bilen...