• tikki masala

Kan inte sluta äta!

Är i vecka 19 nu och har redan gått upp 6 kilo. Jag har övervikt sedan tidigare och hade tänkt försöka max gå upp 5kg... Men det kommer jag ju definitivt inte lyckas med känns det som nu =(  Fram tills för bara två veckor sedan har jag mått illa konstant så jag har ätit en macka här och en macka där även om det bara har hjälpt i typ en kvart- 30 minuter. Nu när jag inte mår lika illa längre så äter jag clementiner. mängder med clementiner! Jag kan äta upp typ en hel korg på en dag. Tack o lov att jag promenerar ca 3-4 timmar varje dag. Men hinner inte med mer tyvärr. Hade jag inte promenerat hade jag verkligen skjutit upp i vikt. 
    Hur har ni gjort ni som det verkligen suger till i magen? Låter ni bli att äta ändå? Jag mår så himlans dåligt då...

Tips?

• Svar på tråden Kan inte sluta äta!
  • mussepigg

I vecka 8 hade jag redan gått upp 6 Kilo!! Nu i vecka 14 har jag gått upp totalt 6.5 Kg! Tänk inte så mycket på vikten, de saktar säkert Ner!

• tikki masala

Jo men doktorn hade sagt till mig att eftersom jag är "så" överviktig så behöver jag inte gå upp någonting alls.
    Lätt för henne att säga Obestämd

Men vad ska man göra när magen suger så illa???

• FantasticFour

Bestäm dig! Si och så mycket får jag äta idag.. Punkt! Sen äter du inte mer. Ta en kopp te, du vänjer ju kroppen att få nåt vid minsta sug. Bestäm dig bara och gör nåt annat

• tikki masala

Jag dricker massor av vatten. Te gör bara att det suger ännu mera på mig. Får väl försöka hålla mig då. Men jag mår så dåligt då, Kan inte motivera mig själv. =(

• patsa
    Kan du prova att du äter massa frukter och grönsaker 
    Om du är inte riktig hungrig, prova du att  borsta tänderna för att du byter smak i munnen.
  • syntharen

Testa råa grönsaker som gurka, morötter, paprika mm som inte innehåller jättemycket kalorier men som ändå mättar och dessutom innehåller massor av vitaminer och fibrer.

Svar på tråden Kan inte sluta äta!